Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44904 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo iedereen, ismael53, je hebt het echt verpest... Ik heb het over je houding,
niet over je meningen of wie je bent als persoon. Wat mijn tanden betreft, die zijn prima, en die van mijn vrienden ook (ik kan je foto's sturen als je wilt). Laat mensen hun eigen mening vormen na het lezen van het bericht... Groetjes, vriend. Om een ​​goede monteur te zijn, moet je eerst een goed mens zijn... Geen discussie, zoals gewoonlijk... Als wat ik zeg niet waar was, had je niet zo gereageerd; dan had je wel discussie gehad, maar die heb je niet... Onthoud, jij bent degene zonder vrienden in deze community, niet ik... Daar moet een reden voor zijn... Vind je niet? Tot slot, het gaat er niet om iets te bewijzen, ik wil alleen maar zeggen dat je houding veel te wensen overlaat... Kijk, je hebt een collega pijn gedaan om te pronken... en dat is naar mijn mening niet goed. Zulke houdingen horen niet thuis op dit prestigieuze forum. Waar is het respect gebleven? Dat heb je met je houding achtergelaten.
Groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door . Reden: spelling

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44908 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Ik vind niet dat jij in de positie bent om iemands houding te beoordelen of iemand te beledigen. Je hebt al twee keer een aanvaring met me gehad. In plaats van dit probleem met mij te bespreken, kun je, als je wilt, mij persoonlijk gaan beoordelen. Dat is volgens mij niet de juiste plek en ook niet de juiste manier. Ik ben hier, zonder enige wrok, om over elk mechanisch onderwerp te praten, om jouw redenering en die van anderen te horen, niet om elkaar te beledigen, want dit is geen psychologie-chatroom.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44909 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, vergissen is menselijk, het erkennen ervan is menselijk, excuses aanbieden (wat ik heb gedaan) is ook menselijk (de waarheid is dat je gelijk hebt, ik had je niet moeten beledigen en ik bied je mijn oprechte excuses aan). Maar doen alsof je het niet begrijpt... van onderwerp veranderen... JE FOUT NIET TOEGEVEN, dat lijkt me niet juist, meneer Ismael53... Ik koester geen wrok, maar de waarheid is dat ik geen zin heb om ideeën met je uit te wisselen, vooral vanwege je houding, en ook omdat ik heb gemerkt dat je een bekrompen persoon bent en het voor mij saai is geworden om meningen met je te delen... soms neem je niet eens de moeite om te lezen wat anderen posten... DAT IS NIET ERNSTIG... Ik oordeel niet over jou, ik ben niemand, ik bekritiseer alleen een houding die, naar mijn mening, een gebrek aan professionele ethiek vertoont... deze community is groot, er is plaats voor iedereen... je hebt het onderwerp om zeep geholpen, zoals ze hier zeggen... :) .
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44914 door handmatig-mechanisch
Het klopt dat ik soms geen uitleg geef, dus ik plaats hier een link in de hoop dat die nuttig is voor het probleem met de Contour, als het onderdeel compatibel is. Het is voor een Ford Zetec 16v. Let wel op de injectierelais, pinnen, enz. Groeten!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44915 door handmatig-mechanisch