Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44874 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo,
ik heb het al met een andere bobine geprobeerd en het is nog steeds hetzelfde. Er zit geen verdeler in; het is een elektronische ontsteking.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44875 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hoi wichopit, daarom vertelde ik je over het geven van meningen over systemen die niet bekend zijn, zonder ook maar enig idee te hebben waar je het over hebt, het leidt alleen maar tot meer verwarring voor de persoon die je probeert te helpen, het lijkt een onderwerp te zijn van wrokkige mensen omdat God hun geen grijze massa heeft gegeven en ze niet genoeg hebben voor meer, lees het forum maar eens door en je zult het begrijpen, elke keer als ik probeer iemand te helpen, door meningen te geven op basis van kennis en/of ervaringen, lijkt deze heer geïrriteerd te raken, gekke ideeën te opperen alsof hij de clown uithangt (lees het forum) en als ze hetzelfde bij hem doen, kookt hij van woede, wat zijn gebrek aan cultuur bewijst, niet in alle gevallen natuurlijk, er zijn onderwerpen die hij behandelt, maar meestal is het GEEN BIJDRAGE, dat wil zeggen, een mislukte figuur die een mening wil geven over complexe elektronische kwesties en niet eens weet hoe hij een motorkoelsysteem moet diagnosticeren....:lachen: Groeten en veel succes..
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44886 door handmatig-mechanisch
Nou, ik wist niet dat ik iemand op dit forum had beledigd, ik neem het persoonlijk op. Ik zeg alleen dat ik probeer te helpen waar ik kan. We weten allemaal hoe moeilijk het is zonder de auto ter plaatse te zien. Het spijt me voor je kritiek op de Fiat 147. Ik zeg alleen dat niet alles "autoscan" is. Het is verkeerd om dingen niet op de juiste manier te zeggen, en het is ook verkeerd om je niet te verontschuldigen, dus hierbij mijn excuses aan jou. PERSOONLIJKE OPMERKING, ik wil je eraan herinneren dat ik geloof dat dit een open forum is en DAT IK NIETS tegen je heb. Laat dat duidelijk zijn, en ik wil ieders mening respecteren. We zijn niet allemaal VERLICHT. Ik geef toe dat ik in veel van de antwoorden niet gelijk heb. En jij? Nou, ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, en met vriendelijke groet!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44888 door handmatig-mechanisch
Nou, meneer Ismael, ik had u niet zo moeten aanspreken. Mijn excuses, net als iedereen heb ik tekortkomingen, waaronder bruut eerlijk zijn. Ik probeer me altijd te informeren over mijn meningen. Ik dacht dat deze ruimte bedoeld was om te leren...
Wat de rest betreft, niemand is hier verlicht, we zijn allemaal gewone en wilde mensen, met onze deugden en tekortkomingen. Naar mijn mening moeten we echter respect hebben voor de ideeën van anderen. Niet alles is een autoscan, daar ben ik het mee eens, maar in een moderne auto zit helaas veel technologie, en naar mijn mening is de diagnose essentieel om een correcte reparatie uit te voeren. Dat is precies wat ik zocht, Wichopit helpen, die als enige door deze situatie is geschaad. Het spijt me wat er is gebeurd, maar van mij kreeg je altijd respectvolle meningen, om menselijk te zijn... groeten.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44889 door handmatig-mechanisch
We zijn hier om onze mening te geven, sommige accurater dan andere. We weten dat het niet makkelijk is "van een afstand". Op een ander moment kunnen we de gebruikte diagnosemethoden bespreken. In dit geval, als het EEPROM een storing heeft, kan diagnose nog steeds onmogelijk zijn. Dit is slechts een mening en een voorbeeld. Ik wil u er ook aan herinneren dat ik hier niet ben om beter te zijn dan anderen, maar om te helpen waar mogelijk. Bovendien komt het soms voor dat het vorige bericht niet aankomt wanneer ik schrijf, wat tot dit soort problemen leidt. Ik respecteer dat iedereen zijn eigen manier heeft om tot een mogelijke oplossing te komen. Niets ten nadele van wie dan ook. Met vriendelijke groet! :)