Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden - 11 jaar en 8 maanden geleden #44891 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo allemaal, ik ben het met jullie eens, niemand tegen iemand. Ik respecteer jullie meningen enorm, daar gaat het om. Ik ben ook niet van plan om met iemand te concurreren; ik ben dat stadium al lang gepasseerd en ik heb niemand iets te bewijzen. Ik wilde de jongen alleen maar helpen, en naar mijn mening heb je me niet de ruimte gegeven om het onderwerp verder uit te diepen. Als je een mening geeft, probeer ik persoonlijk te leren van mensen met ervaring zoals jij, altijd met respect. Wat betreft de EPROM, dit systeem mist beide; het heeft ROM- en KAM-geheugen. De introductie van EEPROM (Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory) kwam later, en als je me niet gelooft, onderzoek het dan zelf. De code gaf namelijk een permanente stroomstoring aan en met "Cahpa On". Als dit klopt, zou het de ROM van de computer kunnen zijn. Ik heb nooit gezegd dat de computer van de auto defect was; je zou het zorgvuldig moeten lezen om dit te beseffen. Wat betreft de verdeler en de ontstekingsmodule, het is duidelijk dat u niet eens de moeite heeft genomen om de video's te bekijken die de collega heeft geüpload, waarin de schijf duidelijk te zien is. Met uw mening heeft u alleen maar de collega in verwarring gebracht en de tijd verspild, die ging controleren wat u zei, uiteraard zonder ook maar de moeite te nemen om te kijken wat de chaqbal had gepost. Wat betreft de diagnose: bijvoorbeeld wanneer een klant een storing in het remsysteem van een auto meldt, vervangt u dan het hele systeem $$$, of diagnosticeert u het remsysteem en repareert u het vervolgens? In de elektronica is het hetzelfde... Van mijn kant beschouw ik dit onderwerp als gesloten. Ik hoop, meneer Ismael, dat u een collega kunt helpen met een systeem waarvan u zelf zegt dat u het niet kent... Wat betreft de meningen, die zijn er alleen... Hartelijke groeten!!!
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44894 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Oké, er is geen misverstand, op pagina 1 gaf ik mijn mening over een flowmeter of DIS, maar toen kreeg ik te horen dat die er geen heeft... Ik kan geen video's bekijken op mijn pc. Wat betreft het EEPROM of RAM of wat het ook heeft, ik heb me slecht uitgelegd. Wat ik bedoelde: hoe dan ook, als er een geheugendefect is, kan de autoscan niet geldig zijn; het is slechts mijn mening. Ik laat het onderwerp hier rusten in afwachting van de uitkomst van de storing. Bedankt voor je advies. Laat me zonder verder oponthoud verdergaan met het mechanische probleem, waar iedereen in geïnteresseerd is. Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden - 11 jaar en 9 maanden geleden #44895 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, meneer ismael53, ik meen het serieus dat u de steen gooit en uw hand verbergt... U weet wat ik bedoel... zoals toen u letterlijk op pagina 7 zei "Ik heb al gezien dat hij een distributeur heeft", wat brons betekent, hoewel ik het goed lees, zei u dat u de video niet had gezien. Dat betekent dat u liegt en de intelligentie van mensen onderschat... Uiteindelijk heeft u met uw houding alleen maar een collega in de beroepsgroep, die om hulp vroeg bij een complex probleem, schade toegebracht. Inciso U geeft zelf toe HET SYSTEEM NIET TE KENNEN, wat wilt u dat ik daarvan denk...B) Groeten. Ps: mensen zijn niet dom...
Laatst bewerkt: 11 jaar 9 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #44896 door handmatig-mechanisch
Wat ik heb gezien zijn de foto's, maar wat als ze me vertellen dat er geen DIS is? Laten we eens kijken, laten we dit even duidelijk maken: ik zei flowmeter of DIS, het maakt me niet uit of het MAF of MAP is, DIS, het maakt me niet uit of het een bobine met een module is, of dat er een verdeler in zit... Ik heb het over de ontsteking in het algemeen, die is aanwezig in elke benzinemotor. Ik dacht dat het de flowmeterstoring zou kunnen zijn, gezien wat mijn vriend zei. Wat betreft natte bougies, ik dacht dat er geen vonk was, dus als de CKP zegt dat hij het signaal correct geeft, deed dat me al denken aan het ontstekingsprobleem (zelfs, waarom niet, de hoogspanningskabels), volgens de instructies die je bij de codes gaf, want die interesseren me ook, nu, laten we eens kijken of je dat begrijpt. OP GEEN ENKEL MOMENT heb ik geprobeerd iets tegen te spreken wat je hebt gezegd, ik geef toe dat ik het verkeerd heb begrepen, want je hebt nooit gezegd dat de ECU defect is, excuses. Natuurlijk is niemand dom, maar het lijkt je te storen dat ik een richtlijn geef. Als ik nu bijvoorbeeld zeg dat het de temperatuursensor zou kunnen zijn die defect is, als die niet is aangesloten, of weinig weerstand geeft, enz., dan zul je daar vast ook last van hebben. Respecteer andere meningen, laat het degene zijn die het probleem met de auto heeft, die andere standpunten heeft, laat het hem zijn die beslist wat er tegen hem gezegd wordt. Ik weet niet wat je ermee bereikt door iemand te diskwalificeren, het lijkt me niet juist. Ik ben hier niet om te discussiëren, ik ben hier om te zien hoe de fout wordt opgelost, net als iedereen, denk ik. Oké?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden - 11 jaar en 9 maanden geleden #44897 door handmatig-mechanisch
Hallo, alle meningen zijn geldig, met één uitzondering: die van iemand die, puur voor de show, als een gek ideeën oppert, vervolgens schaamteloos liegt en vervolgens de rol van slachtoffer op zich neemt, typisch voor een oplichter. INCIST, HEB JE JE NIET GEREALISEERD DAT HET ENIGE WAARAAN JE JE HEBT GEWIJD, WAS HET IN DE VERWARRING BRENGEN VAN HET JONGE... en ik twijfel niet aan je intelligentie, maar aan je intenties (je bent een oude vos) en de manier waarop je naar mensen verwijst ALS JE EEN MENING UITGEBRACHT OP BASIS VAN KENNIS EN/OF ERVARING LIJKT HET TE ONTVANGEN en komt er een hoop onzin uit je kleine mond, zonder enige ondersteuning of bron om te ondersteunen wat je zegt, dat wil zeggen, luchtkastelen... Bovendien wijd je jezelf aan het tieren tegen moderne technologie "breng de carburateurs terug", "machine" (scanner), en dan geef je heel vrijelijk meningen over onderwerpen WAAR JE GEEN ENKEL IDEE VAN HEBT, IN DIT GEVAL VERWARRT INCIST HET JONGE ALLEEN MAAR MEER DAN IK... Meningen storen je helemaal niet, maar wetende dat de ontsteking DIS was, heb je de verdeler laten controleren, Kid, en dat, mijn goede vriend, met zijn ervaring in dit, het zijn gewoon slechte bedoelingen en dat stoort me. Het andere punt, als je alleen foto's had gezien en geen video's, waarom heb je die jongen dan verteld dat je niet wist hoe je die codes moest interpreteren, en hoe zit het met het linker- of rechterlicht? Dit laat zien dat je schaamteloos liegt en de video's hebt gezien en hem de gek hebt laten houden met de verdeler, wetende dat hij niet... kijk, ik zou kunnen doorgaan, het is niet mijn bedoeling om iemand boos te maken, maar je houding maakte me boos. Sterker nog, als je je niet had toegelegd op het verwarren van die vriend, zouden we allemaal al weten wat er mis was met de auto. Overigens nodig ik je uit om die jongen te helpen kijken of je de fout kunt vinden. Onthoud altijd DAT MENSEN NIET DOM ZIJN. Tenminste hebben de mensen die dit bericht volgden geleerd om flitscodes op Ford OBD1 te interpreteren, wat was jouw bijdrage aan dit bericht? Tot slot, als je respect wilt, toon dan geen gebrek aan respect voor anderen...B) groeten.
Laatst bewerkt: 11 jaar 9 maanden geleden door .