Hallo, alle meningen zijn geldig, met één uitzondering: die van iemand die, alleen maar om aandacht te trekken, willekeurige ideeën uitkraamt, vervolgens schaamteloos liegt en daarna de slachtofferrol speelt, typisch voor een oplichter. Ik blijf erbij: besefte je niet dat je het kind alleen maar in de war bracht? Ik twijfel niet aan je intelligentie, maar wel aan je intenties (je bent een sluwe oude vos) en de manier waarop je met mensen praat wanneer ze een mening uiten die gebaseerd is op kennis en/of ervaring. Je lijkt te ontploffen en er komt een stroom onzin uit je mond, zonder enige onderbouwing of bron om je beweringen te staven – luchtkastelen. Bovendien raas je tegen moderne technologie, "breng de carburateurs terug", "het kleine apparaatje" (scanner), en vervolgens geef je heel nonchalant je mening over onderwerpen waar je absoluut niets van afweet. In dit geval, ik blijf erbij, heb je het kind alleen maar nog meer in de war gebracht. Meningen zijn helemaal niet erg, maar wetende dat de ontsteking DIS was, stuurde je die jongen om de verdeler te laten controleren, en dat... Mijn vriend, met jouw ervaring op dit gebied, is dat gewoon kwade bedoelingen, en dat stoorde me. En als je alleen foto's en geen video's had gezien, waarom zei je dan tegen die man dat je niet wist hoe je die codes moest interpreteren? En wat te denken van het linker- of rechterlampje? Dit bewijst dat je glashard liegt, en dat je de video's had gezien en vals hebt gespeeld met de verdeler, terwijl je wist dat er geen verdeler in zat... Kijk, ik zou nog wel even door kunnen gaan, het is niet mijn bedoeling om iemand lastig te vallen, maar je houding maakte me boos. Sterker nog, als je die man niet zo in de war had gebracht, hadden we allemaal al geweten wat er mis was met de auto. Ik blijf erbij, ik nodig je uit om die man te helpen en te kijken of je het probleem kunt vinden. Onthoud altijd: MENSEN ZIJN NIET DOM. De mensen die dit bericht hebben gevolgd, hebben tenminste geleerd hoe ze codes moeten interpreteren aan de hand van knipperlichten op een Ford OBD1. Wat was jouw bijdrage aan dit bericht? Tot slot, als je respect wilt, toon dan ook respect voor anderen...

Groeten.