Hallo, alle meningen zijn geldig, met één uitzondering: die van iemand die, puur voor de show, als een gek ideeën oppert, vervolgens schaamteloos liegt en vervolgens de rol van slachtoffer op zich neemt, typisch voor een oplichter. INCIST, HEB JE JE NIET GEREALISEERD DAT HET ENIGE WAARAAN JE JE HEBT GEWIJD, WAS HET IN DE VERWARRING BRENGEN VAN HET JONGE... en ik twijfel niet aan je intelligentie, maar aan je intenties (je bent een oude vos) en de manier waarop je naar mensen verwijst ALS JE EEN MENING UITGEBRACHT OP BASIS VAN KENNIS EN/OF ERVARING LIJKT HET TE ONTVANGEN en komt er een hoop onzin uit je kleine mond, zonder enige ondersteuning of bron om te ondersteunen wat je zegt, dat wil zeggen, luchtkastelen... Bovendien wijd je jezelf aan het tieren tegen moderne technologie "breng de carburateurs terug", "machine" (scanner), en dan geef je heel vrijelijk meningen over onderwerpen WAAR JE GEEN ENKEL IDEE VAN HEBT, IN DIT GEVAL VERWARRT INCIST HET JONGE ALLEEN MAAR MEER DAN IK... Meningen storen je helemaal niet, maar wetende dat de ontsteking DIS was, heb je de verdeler laten controleren, Kid, en dat, mijn goede vriend, met zijn ervaring in dit, het zijn gewoon slechte bedoelingen en dat stoort me. Het andere punt, als je alleen foto's had gezien en geen video's, waarom heb je die jongen dan verteld dat je niet wist hoe je die codes moest interpreteren, en hoe zit het met het linker- of rechterlicht? Dit laat zien dat je schaamteloos liegt en de video's hebt gezien en hem de gek hebt laten houden met de verdeler, wetende dat hij niet... kijk, ik zou kunnen doorgaan, het is niet mijn bedoeling om iemand boos te maken, maar je houding maakte me boos. Sterker nog, als je je niet had toegelegd op het verwarren van die vriend, zouden we allemaal al weten wat er mis was met de auto. Overigens nodig ik je uit om die jongen te helpen kijken of je de fout kunt vinden. Onthoud altijd DAT MENSEN NIET DOM ZIJN. Tenminste hebben de mensen die dit bericht volgden geleerd om flitscodes op Ford OBD1 te interpreteren, wat was jouw bijdrage aan dit bericht? Tot slot, als je respect wilt, toon dan geen gebrek aan respect voor anderen...

groeten.