Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44948 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Het doel is de fout, verdraai het niet, tenzij je geen idee hebt wat de fout is... Ford Contour ECU resetten. Als je hier "gestopt" bent, had je dat 20 berichten geleden moeten zeggen, "PROFESSOR". De fout is er nog steeds, en we weten nog steeds niet hoe we verder moeten. Iemand die weet hoe je de ECU reset, graag!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44951 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
????...Waardigheid boven alles. Als Wichopit, de persoon die u verkeerd heeft beoordeeld, of iemand anders in deze gemeenschap, een vraag stelt, help ik u graag. Als ik het u uitleg, begrijpt u het dan?... Ik verspil mijn tijd niet aan verloren zaken zoals u.:lachen: BOVENAL, PERSOONLIJKE WAARDIGHEID EN PROFESSIONELE ETHIEK. GROETEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44952 door handmatig-mechanisch
We weten nog steeds niet hoe we de ECU moeten resetten, dat is het echte probleem. Ik zie geen reden om er de spot mee te drijven. Probeer het eens met een geleende bobine, het zijn 4 schroeven en 5 minuten, kijk of dat de oorzaak is. Wichopit had zich dit ook afgevraagd, dus ik sluit een mogelijke oorzaak volgens hem en de mijne uit. Dat was de oorzaak, dit leek je te storen..??? Zou het kunnen dat je de ECU maximaal hebt belast? Denk je dat ik het niet heb gemerkt? Bewijs wat je zegt, "controle" en stop met het gooien van onzin naar iemand... daar worden dingen gezien. Ik ben geïnteresseerd in het ECU-probleem, ik neem aan dat iemand anders dat ook is. Zet het persoonlijke even opzij en LAAT ONS ZIEN WAT JE WEET, ga je hiermee bezighouden, we zijn geïnteresseerd om het te weten. Geen wrok, groeten!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44953 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, als je het wilt weten, zoek het dan zelf maar uit, want hij is niet alleen KWAADWAAR, maar ook lui... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44956 door handmatig-mechanisch
En om het helemaal af te maken, "PROFESSOR", in video 3 zie ik de hoofdafbeelding, maar ik denk... waar is de MAF in deze engine voor...? Weet je waar ik het over heb...? Ik ga je niet zomaar "shit" toegooien zoals je bij mij deed, zo ben ik niet... bekijk de video maar eens, ik denk niet dat je het advies dat je de jongen daarna gaf expres hebt opgevolgd...