Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44909 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo allemaal, fouten maken is menselijk, fouten toegeven is ook excuses aanbieden (ik heb het gedaan) (de waarheid is dat u gelijk hebt, ik had u niet mogen beledigen en MIJN EXCUSES GAAN NAAR U). Maar ik doe alsof ik van de domme houd... van onderwerp veranderen... UW FOUT NIET ERKENNEN lijkt mij niet juist, MR Ismael53....Ik koester geen wrok tegen u, maar de waarheid is dat ik geen zin heb om ideeën met u uit te wisselen, vooral vanwege uw houding. Bovendien merk ik dat u een gesloten persoon bent en vind ik het delen van meningen met u saai geworden...soms neemt u niet eens de moeite om te lezen wat mensen posten...DAT IS NIET SERIEUS...Ik veroordeel u niet, ik ben niemand, ik heb alleen kritiek geuit op een houding NAAR MIJN MENING zonder professionele ethiek...deze community is groot en er is ruimte voor iedereen...u hebt het onderwerp om zeep geholpen, chavela niets meer zoals ze hier zeggen... :) .
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44914 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Nou, het klopt dat ik soms geen uitleg geef. Ik ga hier een link plaatsen, in de hoop dat die nuttig is voor de Contour-fout. Als hij compatibel is, is hij voor de Ford Zetec 16v. Je moet wel rekening houden met de injectierelais, pinnen, enz. Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44915 door handmatig-mechanisch

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44916 door handmatig-mechanisch
WWW.autoxuga.net/cursos/Esquemas/Esquemas4.htm , Excuseer mijn onwetendheid over de pc. Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #44923 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, de lef van deze meneer is indrukwekkend. Nadat hij zich volledig heeft toegelegd op het verwarren van de collega die hem hielp, wil hij, nu de kwestie al aan de orde is gekomen, wel helpen, maar hij geeft geen uitleg omdat hij dat niet kan. Het is duidelijk wat deze meneer heeft gedaan. Als zijn eerste interesse was om te HELPEN, en hij zelf toegeeft HET SYSTEEM NIET TE KENT, waarom heeft hij zich dan niet eerder geïnformeerd? En niet 1 WEEK LATER?... dit bevestigt alleen maar zijn WARE BEDOELINGEN... DE GROOTSTE ONWETENDHEID IS ONWETEND TE GELOVEN DAT IEDEREEN DAT WEL DOET... groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 11 jaar en 6 maanden geleden door . Reden: Spelling