Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44898 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Dat is jouw mening, niet die van iemand anders. Het is duidelijk dat je het niet wilt begrijpen. Laat iedereen mijn meningen lezen en vertel me dan of ze volledig ongegrond zijn...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44900 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo allemaal, typisch voor een oplichter: als hij betrapt wordt, speelt hij het slachtoffer, raakt hij door zijn argumenten heen en verandert hij van onderwerp. Hij ontkent het andere niet eens, want het is overduidelijk; als je twijfels hebt, lees dan het bericht. Vanwege zijn kwade bedoelingen stuurde hij de distributeur om het systeem van de jongen te controleren, terwijl hij wist dat het ontbrak. Naar mijn mening is dit gewoon kwaadaardige opzet van deze man (die behoorlijk wat ervaring heeft). En als dat geen misleiding is voor iemand die net begint en probeert te helpen, wat dan wel? Voor mij is het een laffe daad tegenover een onervaren vriend die hulp nodig had, een verachtelijke houding. Groetjes.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44903 door handmatig-mechanisch
Wat zou ik er in hemelsnaam mee winnen om iemand te bedriegen? Wat een onzin! Ik weet niet of jij mensen zo behandelt, maar het is voor sommigen heel makkelijk om dingen te "zeggen" achter een toetsenbord... beledigen, onbeleefd zijn... waar is dat respect gebleven? In de echte wereld zul je waarschijnlijk geen vrienden en geen tanden overhouden als je je zo gedraagt. Kijk eens naar alles wat je hier laat zien, beterschap, "vriend".
(Ik weet dat ik mijn tijd verspil, maar net als hij verveel ik me vandaag...) IK DENK NIET DAT IEMAND GEÏNTERESSEERD IS IN AL DEZE ONZIN DIE JE OP EEN MECHANICAFORUM HEBT OPGEZET. HET IS EEN DUIDELIJK VOORBEELD VAN TOLERANTIE EN BEGRIP.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44904 door handmatig-mechanisch
Hallo iedereen, ismael53, je hebt het echt verpest... Ik heb het over je houding,
niet over je meningen of wie je bent als persoon. Wat mijn tanden betreft, die zijn prima, en die van mijn vrienden ook (ik kan je foto's sturen als je wilt). Laat mensen hun eigen mening vormen na het lezen van het bericht... Groetjes, vriend. Om een ​​goede monteur te zijn, moet je eerst een goed mens zijn... Geen discussie, zoals gewoonlijk... Als wat ik zeg niet waar was, had je niet zo gereageerd; dan had je wel discussie gehad, maar die heb je niet... Onthoud, jij bent degene zonder vrienden in deze community, niet ik... Daar moet een reden voor zijn... Vind je niet? Tot slot, het gaat er niet om iets te bewijzen, ik wil alleen maar zeggen dat je houding veel te wensen overlaat... Kijk, je hebt een collega pijn gedaan om te pronken... en dat is naar mijn mening niet goed. Zulke houdingen horen niet thuis op dit prestigieuze forum. Waar is het respect gebleven? Dat heb je met je houding achtergelaten.
Groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door . Reden: spelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44908 door handmatig-mechanisch
Ik vind niet dat jij in de positie bent om iemands houding te beoordelen of iemand te beledigen. Je hebt al twee keer een aanvaring met me gehad. In plaats van dit probleem met mij te bespreken, kun je, als je wilt, mij persoonlijk gaan beoordelen. Dat is volgens mij niet de juiste plek en ook niet de juiste manier. Ik ben hier, zonder enige wrok, om over elk mechanisch onderwerp te praten, om jouw redenering en die van anderen te horen, niet om elkaar te beledigen, want dit is geen psychologie-chatroom.