Hallo allemaal, ismael53, je hebt zelfmoord gepleegd... Ik heb het over je houding
, niet over je mening of je persoon. Wat mijn tanden betreft, die zijn oké, en die van mijn vrienden ook (ik stuur je foto's als je wilt). Laten we mensen een idee geven als ze dit bericht lezen... Groeten vrienden, om een goede monteur te zijn, moet je eerst een goed mens zijn... geen argumenten voor de verandering... als wat ik zeg niet waar was, zou je niet zo gereageerd hebben, je zou argumenten geven, maar die heb je niet... onthoud dat jij degene bent die geen vrienden heeft in deze community, niet ik... er moet een reden voor zijn... vind je niet? Uiteindelijk gaat het er niet om wie dan ook iets te bewijzen, alleen maar te pronken, je houding laat veel te wensen over... kijk, want om te laten zien dat je een collega pijn hebt gedaan... en dat is in mijn ogen niet juist, deze houding zou niet geaccepteerd moeten worden op dit prestigieuze forum. Waar is het respect, precies waar jij het hebt achtergelaten... met je houding.
Groeten aan iedereen.