Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44898 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Dat is jouw mening, niet die van iemand anders. Het is duidelijk dat je het niet wilt begrijpen. Iedereen kan mijn meningen lezen en zeggen dat ze ongegrond zijn...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44900 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Hallo allemaal, typisch voor een oplichter: als hij merkt dat hij ontmaskerd is, speelt hij het slachtoffer, raakt hij door zijn argumenten heen en verandert dan van onderwerp. Hij ontkent de rest niet eens, want het is overduidelijk; als je twijfelt, lees dan het bericht. Vanwege zijn kwade bedoelingen stuurde hij de man naar de distributeur voor een controle, wetende dat dit systeem dat niet had. Naar mijn mening zijn dit gewoon kwade bedoelingen van deze meneer (die behoorlijk wat ervaring heeft). Als dat niet verwarrend is voor iemand die net begint en probeert te helpen, wat dan wel? Voor mij is het een mietjesgedrag tegenover een beginnende collega die hulp nodig had. Voor mij is het een verachtelijke houding... Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44903 door handmatig-mechanisch
Wat zou ik eraan hebben om iemand te bedriegen? Een beetje een mietje? Ik weet niet of je mensen zo zou behandelen. Via het toetsenbord is het voor sommigen heel makkelijk om te "zeggen"... beledigen, onbeleefd zijn... waar is dat respect? In de echte wereld is het makkelijk om geen vrienden of tanden te hebben... als je zo doorgaat. Kijk eens naar alles wat je hier laat zien. Beterschap, "vriend".
(Ik weet dat ik mijn tijd verspil, maar net als hij verveel ik me vandaag...) IK DENK NIET DAT IEMAND GEÏNTERESSEERD ZOU ZIJN IN AL DIE ONZIN DIE JE OP EEN MECHANICA FORUM HEBT VERZONNEN. HET IS EEN DUIDELIJK VOORBEELD VAN TOLERANTIE EN BEGRIP.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44904 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ismael53, je hebt zelfmoord gepleegd... Ik heb het over je houding
, niet over je mening of je persoon. Wat mijn tanden betreft, die zijn oké, en die van mijn vrienden ook (ik stuur je foto's als je wilt). Laten we mensen een idee geven als ze dit bericht lezen... Groeten vrienden, om een goede monteur te zijn, moet je eerst een goed mens zijn... geen argumenten voor de verandering... als wat ik zeg niet waar was, zou je niet zo gereageerd hebben, je zou argumenten geven, maar die heb je niet... onthoud dat jij degene bent die geen vrienden heeft in deze community, niet ik... er moet een reden voor zijn... vind je niet? Uiteindelijk gaat het er niet om wie dan ook iets te bewijzen, alleen maar te pronken, je houding laat veel te wensen over... kijk, want om te laten zien dat je een collega pijn hebt gedaan... en dat is in mijn ogen niet juist, deze houding zou niet geaccepteerd moeten worden op dit prestigieuze forum. Waar is het respect, precies waar jij het hebt achtergelaten... met je houding.
Groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door . Reden: spelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44908 door handmatig-mechanisch
Ik denk niet dat jij iemand bent die een houding veroordeelt, noch iemand disrespecteert. Je bent al twee keer met me in botsing gekomen. In plaats van deze fout met me te bespreken, kun je me beter persoonlijk veroordelen. Ik denk niet dat dit de juiste plek of de juiste manier is. Ik ben hier, zonder wrok, om over elk mechanisch onderwerp te debatteren, om jouw redeneringen en die van anderen te bespreken. Ik ben hier niet om elkaar disrespect te tonen, want dit is geen gesprek over psychologie.