Zoek MDM

Bulletin

Help met Contur 94, hij gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44925 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
Voor jou, fiat147, is er volgens mij geen verklaring. Wij diagnosticeren hier autopech, NIET MENSEN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #44926 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Hulp bij een Contur 94 die niet aangaat.
HET BLIJKT DAT JE MET JE HOUDING IEMAND KWETSBAAR HEBT GEMAAKT, REALISEER JE DAT NOG NIET? OM ZONDER ARGUMENTEN TE VERANDEREN EN VAN ONDERWERP TE VERANDEREN... REALISEER JE NIET DAT WICHOPIT (COLLEGA) DE LAATSTE 2 DAGEN NIET MEER OP DE PAGINA IS INGELOGD EN DAT HIJ WANHOPIG WAS DOOR DE AUTOPIE. WANT HIJ IS OOK NIET DOM, HIJ REALISEERDE OOK DE SLECHTE BEDOELINGEN VAN DEZE MAN... EEN BRUTALE MAN ZONDER WAARDEN OF ETHIEK...
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door . Reden: spelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden - 11 jaar en 7 maanden geleden #44928 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, om dit onderwerp voor mij af te sluiten, de feiten spreken voor zich, Ismael53 speelde de rol van de jongen die om hulp vroeg op een oneerlijke manier, .... beklagenswaardige en lelijke houding... U, meneer Ismael, heeft geen mogelijke diagnose omdat u geen reparatie hebt... het is maat 1.50 en er is geen reserve krukas... u hoeft aan niemand uitleg te geven, het blijft alleen op uw geweten zitten...
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door . Reden: spelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #44944 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik wacht hier op een oplossing voor de storingen die de Contour ECU geeft, namelijk 511, 118, 121, 113 en 335, omdat het onderwerp is afgeweken... en er is nog steeds niets concreets. Er staan 5 codes in de ECU, het is nog steeds niet bekend hoe de ECU gereset moet worden om een betrouwbare diagnose te kunnen stellen. Wat betreft de interpretatie van deze codes die de ECU geeft, is er nog steeds niets duidelijk... iemand die het BEGRIJPT of het aan iedereen kan uitleggen, ik denk dat dit van gemeenschappelijk belang is. Onvolwassen mensen, laat het alsjeblieft zitten. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #44945 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik dacht dat ik een expertoordeel van deze heer had gelezen waarin hij vol overtuiging uitsprak dat er volgens hem te veel gebreken in een EFI-systeem zaten. Nu wil hij het onderwerp bespreken? Ik bedoel, voor de verandering, nul SERIEUS in de zin dat hij bijna 4 dagen later de berichten van anderen opnieuw las? Ik vind het zielig, na het sluiten van het onderwerp... en herhaaldelijk te doen alsof je het niet begrijpt... ARME. Meneer, geef niet meer om wat ze hier zeggen... IK WAARSCHUW U OM U TE ONTHOUDEN VAN KWAADAARDIGE TECHNISCHE MENINGEN... Groeten...
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door . Reden: spelling