Zoek MDM

Bulletin

De Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26778 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet
Vriend:
HARTELIJK BEDANKT VOOR JE ADVIES...HET IS EEN GROTE STEUN VOOR MIJ. JE ADVIES ZEGT VEEL DINGEN, MAAR NIEMAND IS ER DUIDELIJK OVER...JE BENT GOUD WAARD.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26779 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet
Een andere monteur vertelde me dat het normaal was dat ik in die tijd water verspilde. Klopt dat? Hij zei dat hij liever had dat ik water verspilde dan dat ik de thermostaat zou verwijderen.
Ik word er nooit moe van om iedereen te bedanken die de tijd neemt om mijn vragen te beantwoorden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26781 door handmatig-mechanisch
Soms wordt de druk overschreden, afhankelijk van waar de scheur zich bevindt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden - 14 jaar 3 weken geleden #26783 door handmatig-mechanisch
Het enige probleem dat de Kia had na 6 jaar 0 km te hebben gereden, was dat de afdekking tussen de twee klepzittingen was doorboord. De oplossing was om de afdekking naar een motorrevisiebedrijf te brengen. Daar deden ze een hydraulische test en ontdekten ze waar het lek zat. De afdekking was niet gecorrodeerd omdat er een goede koelvloeistof in zat, maar dat was het enige probleem in 10 jaar. Er hoeft geen druppel water te lekken, hij moet gerepareerd worden omdat de holte van de cilinder die lekte, door de waterstof in het water en de verbranding lijkt te zijn gecorrodeerd.
Met vriendelijke groet, Daniel
Bs As Argentina
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 weken geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26789 door handmatig-mechanisch
Hallo "jl", BEDANKT VOOR HET ONGEMAK. Goede tekening. Laten we eens kijken waar de gesloten kap naar de radiator wijst, en waar de rode pijlen naar de motor wijzen. Waar waterstroom staat, waar komt die vandaan? .... Ik vraag het omdat ik niet begrijp dat als ze de thermostaat verwijderen, het water blijft staan zonder door de radiator te stromen. Bij mij stroomt het allemaal door de radiator als een circuit en de thermostaat zit in het midden... Op een dag hadden 3 van deze mensen het over voertuigen met 2 thermostaten en nu begrijp ik niet wat het nut is van 2 als 1 al genoeg is... Ik herhaal mijn dank voor je vriendelijkheid.