Zoek MDM

Bulletin

De Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26369 door handmatig-mechanisch
De Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet. Gepubliceerd door manual-mecanica
IK HEB EEN KIA BESTA 2.7 JAAR 2004. IK HEB DE CILINDERKOPPAKKING, FILTERS, KEERRINGEN EN RADIATEURDOP VERVANGEN. IK HEB DE CILINDERKOP LATEN REPAREREN, MAAR ER WAS NIETS AAN DE HAND. IK HEB DE BOUGIES EN BOUGIESRIKKEN VERVANGEN, MAAR ER ZIJN NOG STEEDS PROBLEMEN. IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN...HIJ GEBRUIKT DE MAGUA IN DE TANK....DRINGENDE HULP. IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN. IK HEB HEM AL EEN MAAND!!!!!!!!!!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26373 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet
Wordt je auto nat rond de voetenruimte? Bestuurder of passagier? Nat tapijt? Komt er stoom uit de ventilatieroosters? Controleer je kachelradiator, misschien is die kapot. Koppel indien mogelijk de slangen los die naar de auto gaan en kijk of er nog steeds lekkage is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26374 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Besta 2.7 verbruikt veel water en wordt heet
Heb je de thermostaat verwijderd? Misschien is die verstopt, waardoor de warmte en de overdruk via de radiatordop lekken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26382 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst of het water op de grond valt of gewoon wegloopt. Als het alleen wegloopt en niet wegloopt, controleer dan de staat van de olie en het water. Als die in orde zijn, is je cilinderkop mogelijk gescheurd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #26429 door handmatig-mechanisch
Ik heb de thermostaat vervangen en de cilinderkop laten controleren. Ze hebben tests gedaan en alles is in orde. Wat er gebeurt is dat hij opwarmt en dan controleer ik de tank en die lijkt vol. De volgende dag is hij leeg en moet er water in de radiator. Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben ten einde raad. Twee weken geleden heb ik hem halfwarm gestart en toen moest ik veel motoronderdelen vervangen. Wees voorzichtig. Ik koop alleen de originele, hetzelfde geldt voor de cilinderkoppakking. Ik heb de riemen vervangen en alles goed onderhouden. Ik wilde hem er graag goed uit laten zien, maar dit gaat mijn pet te boven. Ik weet niet wat ik moet doen en ik heb de hulp nodig van jullie, jullie zijn experts op dit gebied. Bedankt aan iedereen die me heeft gesteund!!!!!!!!!!!!!!!