Ik heb dat bad ook de eerste keer met mijn Isuzu genomen, nou, het verbaast me niet dat het carter er niet uit wil. Met wat oefening in mijn truck heb ik geleerd om het eruit te krijgen door de onderkant van de bak los te maken en hem vervolgens een beetje op te tillen met een krik (ik leunde op de overbrenging), aangezien de uitlaatpijp een beetje buigt (door de flexibele delen), dus ik heb hem er zonder al te veel problemen uit gekregen. Wees voorzichtig bij het optillen van de bak om niets erboven te raken. Als uw keuzehendel een staaftype is, koppel deze dan los om schade aan de kaart of wand-/neutraalsensor te voorkomen (in mijn geval forceer ik de hendel bij het optillen van de bak voorbij Park, ik vermijd dit door hem in D te zetten, omdat er boven N staat en onder 3e, die passeren zonder de veiligheidsknop in te drukken). Probeer alleen de onderkant te verwijderen en een beetje op te tillen.
Vergeet niet de pakking te vervangen. Zodra het carter is verwijderd, kan het niet meer worden hergebruikt omdat het zou druppelen of lekken. Maak indien mogelijk een afvoer in het carter voor het geval u alleen de olie opnieuw hoeft te verversen. Vergeet niet om de moer de eerste keer voorzichtig (helemaal) vast te draaien wanneer u het carter weer monteert. Draai de moer vervolgens vast met het aanhaalmoment dat in de handleiding staat aangegeven.