De voorverwarming wordt geregeld door een zwart kastje naast het brandstoffilter. Het werkt goed en duurt 13 seconden. Ik heb het gecontroleerd, maar ik begrijp het verband niet tussen de indicator op het dashboard die 5 seconden aangaat en de bougies niet volledig laat opwarmen. Kortom, ik weet niet wie de opwarmtijd van de verlichte dashboardindicator regelt. Ik denk dat de tweede versie die u mij vertelt, defect is.
Wat de temperatuur betreft, beide snelheden van de elektrolytische condensator gaan aan, de inlaat- en uitlaatslangen van de radiator hebben dezelfde temperatuur. Ik heb de tankdop vervangen en het werkt goed. Ik denk dat hij een druk moet bereiken die op de dop wordt aangegeven en of hij met die druk werkt. Ik heb de thermostaat vervangen, de vorige zat vast en had dezelfde temperatuurproblemen. HET ONVERKLARENDE is dat de slang 85º graden meet en ik begrijp niet waar hij opwarmt, ik denk dat het elektrisch is. Heel erg bedankt, als u meer antwoorden hebt op het elektrische probleem, zou ik dat op prijs stellen. En mijn laatste vraag is: zou het kunnen dat er zich in de auto een zwarte doos achter het dashboard bevindt en dat daar de oorzaak van is?