Zoek MDM

Bulletin

Pick-upmotor voert olie naar de radiator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32142 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pick-upmotor lekt olie in de radiator
Sorry, ik vergat te zeggen dat het een standaard transmissie is!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32143 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pick-upmotor lekt olie in de radiator
Hallo vrienden. Goedemorgen, aan mijn vriend Sixto, ingenieur: is wat jij de kamerpakking noemt hetzelfde als de koppakking? Of zijn het verschillende onderdelen? Wat betreft RESURS, heeft iemand in de groep het gebruikt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32146 door handmatig-mechanisch
VRIEND, HET IS HOOGSTWAARSCHIJNLIJK DAT HET GEBARSTEN IS. JAPANSE BLOKKEN OF MONOBLOCKS ZIJN OVER HET ALGEMEEN GEMAAKT VAN ALUMINIUM, DAT GEVOELIG IS VOOR SCHOKKEN OF PLOTSELINGE TEMPERATUURVERANDERINGEN VAN HOOG NAAR LAGE NAAR LAGE TEMPERATUUR DIE UITZETTING VEROORZAKEN. DIT IS ZELDEN VOORGEKOMEN BIJ JAPANSE VRACHTWAGENS BIJ HET DOORWADEN VAN EEN RIVIER OF EEN PLAS WATER.

IK RAAD U AAN DE MOTOR TE LATEN ZAKKEN EN TE DEMONTEREN, OMDAT HET MOEILIJK IS OM DIT DEFECT TE VERHELPEN, OMDAT ALS DE OLIE IN HET KOELSYSTEEM KOMT, HET WATER OOK IN DE OLIE ZAL KOMEN, MISSCHIEN IN EEN MINDERE HOEVEELHEID, MAAR DAT ZAL WEL GEBEUREN.

GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32152 door handmatig-mechanisch
Ik heb dat symptoom gezien bij een aantal voertuigen met gegoten en aluminium monoblokken, en over het algemeen is het de cilinderkoppakking, ze kunnen je niet vertellen dat als ze die niet verwijderen, de 93 Tercels hebben dat fenomeen en de Citroëns en Peugeots ook, maar het komt door een probleem met de cilinderkop, niemand kan je vertellen dat het niet door een probleem met de cilinderkop komt, nu heb ik de afdichtingen al meerdere keren gebruikt en ze geven zeer goede resultaten, het is niet eeuwig, op een dag zullen ze weer kapot gaan, maar ze gaan een tijdje mee,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32165 door handmatig-mechanisch
Als het dezelfde cilinderkoppakkingen zijn, worden ze ook wel cilinderkoppakkingen genoemd.