Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Aveo-codes 2004 (p0351-p0353)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 11 uur geleden #27812 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: 2004 Chevrolet Aveo codes (p0351-p0353)
1- p0351 storing in primair/secundair circuit van bobine A.
2- p0353 storing in primair/secundair circuit van bobine C.
Dit is wat ik weet over de codes. De bougies zijn nieuw en hebben een normale kleur wanneer de vonk breekt (niet zwart). De compressie is 150 lbs.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 11 uur geleden #27813 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: 2004 Chevrolet Aveo codes (p0351-p0353)
Nou, bedankt voor het antwoord. Als dat zo is, en met de basisprincipes van de auto, probeer dan eens een ontstekingsbobine voor de auto te krijgen, 3 pinnen = dat komt vaak voor bij Chevrolet-voertuigen. Van daaruit moet je proberen hem naar de dealer te brengen. Zoals ik al zei, het is een soortgelijke fout die optreedt bij de Optra. Ja, niet dezelfde fout, maar cilinders falen of de bekende MISSFIRE.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27833 door handmatig-mechanisch
Ik zoek nog een Corsa Evolution-bobine, Chevrolet Lu 2.2 heeft er ook een nodig.
Kom je niet uit Santiago de Chile? Ik heb er wel een.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27838 door handmatig-mechanisch
VERVANG DE SPOEL PRIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet niet uit welk land u komt, maar het is dezelfde spoel die in de Chevrolet Optra, de Corsa en de Chevy (Mexico) wordt gebruikt. Het is dezelfde spoel. Alle bougies vonken, maar niet met de benodigde kracht. Controleer de weerstand van de aansluitingen die naar de bougies gaan, 1-4 en 2-3. Ik dacht dat het zo was. Als dat niet zo is, controleer dan de spoel. Die staan ​​daar aangegeven. Het zijn twee secundaire wikkelingen voor de vonk. Als de weerstand tussen de twee weerstanden veel varieert, is uw spoel beschadigd. Volgens uw diagnose aan de hand van de weergegeven codes zit het probleem echter in de primaire spoel. Die is al zijn eigenschappen kwijtgeraakt. Vervang de spoel, test er een en u zult het resultaat zien...;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27843 door handmatig-mechanisch
Bedankt en groeten uit El Salvador. Ik ga proberen de spoel te vervangen en dan laat ik je weten hoe het is gegaan.