Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Aveo-codes 2004 (p0351-p0353)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 11 uur geleden #27803 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: 2004 Chevrolet Aveo codes (p0351-p0353)
Nee, dat heb ik niet geprobeerd. Door de bobine te testen met een testbougie, vonken alle vier de aansluitingen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 10 uur geleden #27806 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: 2004 Chevrolet Aveo codes (p0351-p0353)
en je hebt niet gezien welke cilinder defect is door naar de staat van de bougies te kijken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 10 uur geleden #27807 door handmatig-mechanisch
De spoel heeft 3 of 4 draden en de stekker

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 10 uur geleden #27808 door handmatig-mechanisch
De bobine heeft drie pinnen in de bougie. De bougie die kapot gaat is de vierde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 9 uur geleden #27811 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, eerlijk gezegd weet ik niet wat de foutcodes die je noemt betekenen. Het zou handig zijn als je nagaat wat voor soort storing het is... en gezien hoe je zegt dat bougie 4 kapotgaat, zie je daar het probleem. Het zou kunnen komen door een teveel aan brandstof (slechte verbranding en een zwarte bougie), geen injectie (mogelijk een probleem met de injector), een probleem met de motorcompressie (slechte verbranding, onregelmatig stationair draaien, droge bougie). Ik zou graag willen dat je me vertelt wat de foutcodes betekenen en wat de staat van bougie 4 is.
Ter referentie: ik weet niet of dit het geval is. De Chevrolet Optra, met een 1.6-motor, heeft motorstoringen, sommige niet allemaal. In dit geval levert dat problemen op zoals code P0300 en dergelijke. Er wordt gezegd dat er problemen zijn met de cilinderkop. Ik hoop je ergens mee te kunnen helpen. Groeten.