Zoek MDM

Bulletin

Mijn Renault Megane II start niet. De startmotor draait wel rond

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24008 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp : Re: Renault Megane II start niet, ook al draait de startmotor wel.
Controleer de krukassensor

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24039 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp : Re: Renault Megane II start niet, ook al draait de startmotor wel.
Vrienden, ontzettend bedankt voor jullie hulp.

Tijdens mijn inspectie heb ik de zekeringkast uit het motorcompartiment verwijderd, of zoals het handboek het noemt, de "beveiligings- en schakelunit". Ik zag dat de connectoren voor zowel de verlichting als de brandstofpomp (connector PPH2 Bruin-5) volledig gesmolten waren, dus ik ben er zeker van dat dat de oorzaak is.

Hoe dan ook, ik laat de vraag openstaan ​​totdat ik een oplossing heb gevonden. Nogmaals bedankt, en ik houd jullie op de hoogte.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24075 door handmatig-mechanisch
Hahaha, vriend, als er een probleem is met het starten van de motor, de verlichting of wat dan ook, controleren mensen als eerste de zekeringen. We gaan ervan uit dat dat al gedaan is als iemand een vraag stelt, daarom heeft niemand het je verteld

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24097 door handmatig-mechanisch
Ja, ze hebben het inderdaad genoemd, en daar ben ik oprecht dankbaar voor; dat is geen sarcasme.

Met vriendelijke groeten, en ik kijk ernaar uit dit onderwerp af te sluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 4 maanden geleden #24098 door handmatig-mechanisch
;)
Laatst bewerkt: 14 jaar 4 maanden geleden door .