Zoek MDM

Bulletin

Mijn Renault Megane II start niet. De startmotor draait wel rond

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24557 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp : Re: Renault Megane II start niet, ook al draait de startmotor wel.
Mijn vriend, Renault gebruikt geen nokkenaspositiesensor (CMP), en de TPS van de Megane II ook niet; die heeft een APP-sensor op het gaspedaal die dezelfde functie vervult als de TPS. Zoals ik al eerder zei, heeft het gasklephuis een gemotoriseerde vlinderklep (TAC of ETC)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24752 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-Mechanics op het onderwerp : Re: Renault Megane II start niet, ook al draait de startmotor wel.
Beste "daninovato," ik zou het zeer op prijs stellen als u mij zou kunnen helpen bij het identificeren van het onderdeel waar u het steeds over hebt. Als u het volledig hebt gedemonteerd, zal ik het uitleggen. In het bijgevoegde bestand staan ​​twee onderdelen, maar het eerste, dat het onderdeel lijkt te zijn waar u naar verwijst (geïdentificeerd als nr. 120), is verzegeld en ik weet niet zeker of het gedemonteerd kan worden. Het tweede onderdeel heet de gaspedaalpotentiometer en ik weet niet zeker of dat is wat u bedoelt.
Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.