Hallo, ik denk dat ik weet wat het probleem is. Ik heb ooit een heel vergelijkbaar probleem gehad. Het begon met een probleem met de ontsteking. Hij startte wel, maar het duurde lang, of de stationairloop was instabiel, of hij sloeg aan en de startmotor bleef draaien en dan sloeg hij weer niet aan. Ik kreeg een vreemde code op de scanner, het duurde lang voordat ik het probleem vond, wat blijkbaar bij jou zou kunnen liggen. De ontsteking is gebaseerd op het signaal van een apparaat waarvan ik de technische naam niet weet, maar het is een soort klein zwart kastje bij het inlaatspruitstuk. Het regelt het stationair draaien en stuurt de verschillende gasklepstanden aan, zoiets als het TPMS. Je kunt het daar gemakkelijk vinden. Ik heb hem uit elkaar gehaald en geopend, hij zat vol koolstof en vuil, ik heb hem schoongemaakt, weer in elkaar gezet en tot ziens, probleem, probeer het eens en vertel me alsjeblieft hoe het gaat, ik werd bijna gek van het zoeken naar die storing... succes met dat probleem...