Zoek MDM

Bulletin

Auto oververhit en afslaan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 weken geleden #23958 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hartelijk dank
Hartelijk dank voor je uitleg, het maakt me zenuwachtig. Ik dank jou en alle vrienden die me gerustgesteld hebben over de situatie die me is overkomen.

Ik kan je vertellen dat de monteur schade heeft gevonden in het stuurbekrachtigingshuis. Hij zegt dat het een klein olielek is, maar dat hij het niet wil repareren omdat de reparatie en de pakkingen te duur zijn. Ik weet niet welk additief ik moet gebruiken om het lek te dichten. Ik hoop dat je me kunt helpen.

Een ander punt is dat ze, toen ze de motor verwijderden, ook de keerringen van de versnellingsbak hebben vervangen, omdat die versleten waren.

Over het algemeen heeft hij me aangeraden de auto snel te verkopen, ten eerste omdat hij uit 2003 komt, ten tweede omdat ik later kosten en uitgaven zal maken, en de reserveonderdelen zijn erg duur. Let wel, alleen de koppakking kostte me al $ 100, enzovoort. Hij vertelt me dat de NISSAN geen erg goede auto is, zelfs al is het een Japanse auto. Van alle Japanse auto's die mijn land binnenkomen, zou hij op de negende of tiende plaats staan. Misschien heeft hij gelijk als we de interne afwerking van een Toyota, Mazda, Mitsubishi of Honda vergelijken met die van de NISSAN uit dezelfde serie. Bij het verwijderen van de decoratieve stukken vind je de realiteit van blikken met bramen in de mallen, sponzen om het geluid te dempen van de plastic componenten die zijn geplet en niet na twee jaar in hun oorspronkelijke vorm terugkeren, de hoge kosten van reserveonderdelen, het gebrek aan beschikbaarheid van originele reserveonderdelen buiten de dealer, het gebrek aan alternatieve reserveonderdelen van gemiddelde en uitstekende kwaliteit op de markt, hebben me bijna bevestigend doen denken dat ik nooit meer een NISSAN zou kopen. Het gebrek aan ernst van de dealer bij het uitvoeren van hun reparaties, omdat ze je vertellen dat we de garantie van een dergelijk onderdeel van de auto dekken, maar het interessante is dat toevallig in dat onderdeel dat ze "garanderen" het ervan afhangt of er een ander onderdeel is geïnstalleerd dat geen garantie heeft en Als het als gevolg van dit defect beschadigd raakt, dekt de auto die wel garantie had u niet. "Hoe zit het met de val?"

Bedankt voor alles. Mocht de opmerking die ik over dit automerk heb geplaatst iemand in het bijzonder boos hebben gemaakt, dan was dat niet mijn bedoeling. Ik ben er gewoon van overtuigd dat mijn pech met de NISSAN XTRAIL en andere geverifieerde reacties op andere forums mij hebben bevestigd.

Bedankt voor alles en we houden contact

Bedankt, mijn goede vriend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.