Zoek MDM

Bulletin

problemen met een Ford Fiesta

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21438 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met een Ford Fiesta
Hallo, ik kan je vertellen dat hij bijna 5 jaar oud is, maar ze vertelden me dat het de cilinderkoppakking zou kunnen zijn. Ik heb hem een keer laten repareren omdat ik een auto had en die ging kapot, maar het lijkt erop dat hij kapot was gebleven, waardoor hij warm werd. Maar het is een Ford Fiesta Guide uit 2006 met 90 pk. Ik weet niet wat ik je verder moet vertellen, maar de radiator werkt goed, hij ventileert. Ik heb de thermostaat vervangen en er is bijna niets meer hetzelfde. Hij warmt niet zo goed op, maar het water kookt en verdampt en door de slang, waarvan ik niet weet waar hij loopt, komt er lucht in. Ze vertelden me dat de lucht uit de motor kwam, ik weet niet wat anders, een kus.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21440 door handmatig-mechanisch
HET DETAIL IS DAT DE RADIATOR ER AAN DE BUIS GOED UITZIET, MAAR AAN DE BINNENKANT ZIJN DE BUIZEN VERSTOPT. STUUR HEM GEWOON NAAR BENEDEN EN LATEN ZE HET ONDERZOEKEN. HET IS GOEDKOOP, JA, HET IS NIET WEGWERPBAAR :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21469 door handmatig-mechanisch
Hoi, maar de monteur vertelde me dat het eerder de cilinderkoppakking dan de pomp zou kunnen zijn, omdat de waterslang lucht in plaats van water afvoert en dat is de reden dat het water heet wordt. Maar eerst moest ik de pomp controleren en als het niet aan iets anders lag

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21474 door handmatig-mechanisch
OM TE CONTROLEREN OF HET DE POMP IS, KOPPEL JE DE BOVENSTE RADIATORSLANG LOS, START DE AUTO (ER KOMT NATUURLIJK WATER IN DE RADIATOR), GEEF EEN BEETJE GAAT VERSNELLING EN ALS ER WATER UIT SPUIT, IS DE POMP IN ORDE. HET IS DUIDELIJK DAT DE DRUK ER OP ZOU MOETEN STAAN. HOE MEER JE VERSNELLING GEEFT, HOE MEER DRUK ER IS :)