Zoek MDM

Bulletin

problemen met een Ford Fiesta

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21370 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met een Ford Fiesta
als de ventilator aangaat voel ik het als hij aangaat stijgt de temperatuur niet gisteren ging ik naar de stad en het is bijna helemaal niet opgewarmd de radiatorventilator ging aan en verlaagde de temperatuur het bleef 80 ° min of meer maar de andere dag kwam ik 's nachts door een andere stad die 30 km verderop was en toen ik in de stad aankwam verwarmde de auto tot 120 ° en ik zette de warme lucht aan en het gaat omlaag en het water begint door het deksel te verdampen stoom komt eruit het water warmt en ik heb de thermostaat al vervangen en het blijft zo zou de waterpomp kunnen zijn vertel me wat ik stap voor stap kan doen bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21375 door handmatig-mechanisch
De dunne slang is degene die je voor de watertank aan je rechterhand hebt geplaatst. Als die slang koud is, verwijder je hem en leg je hem in een bak. Daar zie je of de pomp werkt. Er zou water uit moeten komen zonder dat je gas hoeft te geven.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21378 door handmatig-mechanisch
de waterpomp bevindt zich onder de waterbak in het hart. Daar ziet u een katrol met drie schroeven van 8 mm. Maak deze eerst los en verwijder vervolgens de riem. Zoek de spanner die zich tussen de basis van de rechtermotor en de katrol bevindt. Daar vindt u een katrol met een schroef van 15 mm. Vraag een vriend om u te helpen, want die is sterk. Ga dan terug naar de pomp en verwijder de drie schroeven. Nadat u de katrol hebt verwijderd, krijgt u nog drie schroeven van 8 mm. Verwijder die drie schroeven en geef er een lichte tik op. De pomp komt eruit. U zult zien of deze kapot is of ontbreekt. Na het mes moet het een soort cilinderdikte hebben die aan het mes is bevestigd. Die cilinder is gemaakt van plastic en heeft dezelfde kleur. Controleer van binnen waar hij hoort. Als er geen resten van de pomp zijn afgebroken, hoop ik dat mijn hulp u helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21388 door handmatig-mechanisch
Als je zegt dat het gisteren niet warm werd, kan het zijn dat je een probleem hebt met de elektrische ventilator die soms niet start. In dat geval moet je het naar iemand brengen die er verstand van heeft. Over het algemeen kan dat een auto-elektricien zijn of een monteur die het ventilatorsysteem kan controleren (omdat niet iedereen verstand heeft van het elektrische gedeelte). Vertel ons hoe het gaat...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21393 door handmatig-mechanisch
Controleer of je ventilator werkt. Als hij niet werkt, controleer dan de voeding en als die in orde is, controleer dan je temperatuurlampje. Ik hoop dat dit helpt.