Căutare MDM

Buletin

Gardă între inelele motorului Nissan, cabină șasiu, 2001

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 1 lună #22858 prin manual-mecanic
:( Cer sfaturi, motor cu uzură de 19 miimi, măsoară că taie la 0,30 miimi, nu am bani pentru investiția asta, fum excesiv, am reparat deja chiulasa.
Pot să o sun pur și simplu? Arborele cotit este bun? Ce dimensiune de segmenți noi trebuie să pun? Am nevoie de o altă dimensiune de piston? Sunt doar începător, mulțumesc. Este o camionetă Nissan cu cabină-șasiu, model 2000, a surorii mele. Nu a fost atentă când a cumpărat-o și motorul a ieșit cu fum excesiv.

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 1 lună #22868 prin manual-mecanic
Bună ziua, dacă nu aveți bani să rezolvați această problemă, vă recomand să cumpărați niște segmenți la comandă și să îi piliți până la măsura deschiderii, care este de 0,15 până la 0,20. Totuși, aceasta este o soluție temporară. Cel mai bine este să rectificați cilindrul, să schimbați pistonul și segmenții...

Vă rugăm să vă conectați sau să creați un cont pentru a vă alătura conversației.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 1 lună #22879 prin manual-mecanic
Am o întrebare, segmenții ar fi de .020" cu aceleași pistoane care au venit cu motorul? Mulțumesc pentru ajutor.

• manual-mecanic
  • Autorul subiectului
  • Proaspăt pensionar
  • Proaspăt pensionar
Mai departe
Acum 14 ani și 1 lună #22880 prin manual-mecanic