Zoek MDM

Bulletin

GELUID LINKERVOORWIEL CHEVROLET OPTRA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19399 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: LINKERVOORWIELGELUID CHEVROLET OPTRA
Hallo, ja; dat klopt, het is het "Tro" "tro" geluid... Ik weet over welke basis je het hebt, het is de motorbasis die door de distributieketting loopt (helemaal rond) het is als een bel... als het dat maar kon zijn!!! Ik neem alle suggesties van jou en andere forums ter harte, want morgen heb ik een afspraak met een monteur (die bij de Chevrolet in mijn stad werkt). Ik heb mijn probleem aan hem uitgelegd en hij stemde ermee in me te helpen omdat ik hem alles heb laten zien wat ik heb veranderd: de schokdemperrubbers, de schokdempers, de botten (voor en achter bakeliet), de geluiddempers, de kogelgewrichten... hoe dan ook, ik heb hem verteld dat ik alleen de pennen en de aansluitingen mis ennn ...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19400 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: LINKERVOORWIELGELUID CHEVROLET OPTRA
Oké, vertel eens hoe het met het lawaai ging. In welke stad is het?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19401 door handmatig-mechanisch
anaco-venezuela!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19402 door handmatig-mechanisch
Ahh buren, ik ben in Barranquilla, Colombia.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19580 door handmatig-mechanisch
HALLO VRIEND, AAN ALLE LEDEN DIE OM DE EEN OF ANDERE REDEN DIT FORUM EN DIT ONDERWERP LEZEN....... en ik schrijf in hoofdletters uit wanhoop (zoals schreeuwen) ik zeg je: ik heb de auto sinds maandag bij een Chevrolet-dealer hier in ANACO VENEZUELA en ze hebben er alles aan gedaan (als we morgen maandag praten, is het over 5 dagen) ze hebben een nieuw plateau geplaatst en niets... ze hebben een nieuwe hydraulische krik geplaatst en niets (stuurhuis)... ze hebben de hele vooras gedemonteerd (losgemaakt) en niets... Ze hebben de hele vooras gesmeerd en niets... Vandaag vertelden ze me dat het de hele statief zou kunnen zijn die speling heeft, ik wacht het af...!!! dus ik zit nog steeds met HET GELUID, ik kan niets vinden om te doen, ik kan niemand vinden tot wie ik me kan wenden, ik wou dat er een MONTEUR, een TOVENAAR of een goede Samaritaan hier was die me zou vertellen, vriend, je moet dit doen....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDA bedankt allemaal voor het lezen van mijn regels en ik ben bereid om die van jou te lezen...