Hallo, hartelijk dank voor uw hulp!!! Ik zeg je: ik heb de stabilisatorstangen (aan beide kanten), de schokdempers (aan beide kanten en gas), de kogelgewrichten (alleen rechts (copiloot waar het geluid te horen is) en dus de bovenste voorste rubbers van de voorste schokdempers al vervangen en het geluid is nog steeds hetzelfde. Ik hoor het geluid ALTIJD ALLEEN ALS DE AUTO DOOR STRATEN MET ONGELIJKE GELIJKHEDEN (CHINCHORROS) RIJDT of op die hoeken met cementwerken voor waterkanalen, als ik liggende politieagenten passeer... dit geluid klinkt als "de stabilisatorstang raakt de tunnel waar hij passeert" terwijl het helemaal niet klinkt, als de straat in perfecte staat is, is alles in orde, het klinkt niet bij het remmen, het klinkt niet bij het oversteken, het klinkt niet bij het draaien, het klinkt niet bij het accelereren, het klinkt niet bij het remmen... NEE, het klinkt alleen in conclusies wanneer het rubber een impact krijgt en wanneer de auto op en neer gaat vanwege het effect van de schokabsorptie... vandaag zal ik de aanbevelingen doen voor de bouten en moeren om te zien of Ik heb geluk... Ik wil er nog aan toevoegen dat ik dezelfde gebruiker ben als op de foto's van de ruisonderdrukkers en het probleem met "linker Optra wielgeluid", dat wil zeggen, ongeveer 7 maanden geleden heb ik een soortgelijke situatie overwonnen, dus ik moet en wil deze keer geluk hebben en nog meer geluk met hulp zoals die van jou...
PS: HET GELUID IS MEER EEN KLAP DAN EEN RAMMEL OF KRAK en als de weg voortdurend oneffen is, wordt dit geluid op dezelfde manier gereproduceerd en wordt het geluid luider of sterker als ik snel rijd.