Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Corsa, stopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #5805 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Chevrolet Corsa slaat af
Hoi kikemec, kijk, naar mijn mening is het probleem met de auto de ontstekingsmodule die kapot is. Het probleem is dat de module in de bobine zit, dus je zult de bobine moeten vervangen. Dat is mij al eens overkomen met zo'n Corsa.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #5822 door handmatig-mechanisch
Iets soortgelijks overkwam mij; het was de richtingaanwijzersensor, die zich tussen de motor en de versnellingsbak aan de onderkant bevindt, richting het passagierscompartiment van de auto.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden - 14 jaar en 10 maanden geleden #19051 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hulp nodig met een Chevrolet Corsa 1.4 EFI uit 1995. De motor slaat zonder duidelijke reden af ​​en start meestal na ongeveer drie uur weer. Gedurende die tijd is er geen vonk bij de bougies. Ik heb de bobine vervangen, maar het probleem blijft. Ik heb een monteur geraadpleegd en die zei dat dit model geen krukaspositiesensor heeft. Kan de ontstekingsmodule dit probleem veroorzaken, of gaat die gewoon kapot als hij defect raakt? Bedankt! Het is een model uit 1995 met CNG.
Laatst bewerkt: 14 jaar 10 maanden geleden door .