Zoek MDM

Bulletin

VW POLO Mi 1.6 - 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5672 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW POLO Mi 1.6 - 1998
Goedemiddag, oscarvazq, laat me het even uitleggen, megabeat_1 heeft gedeeltelijk gelijk, aangezien het starten niets te maken heeft met brandstofinjectie, maar het wordt vaak verward, de temperatuursensor zoals rekoveko zegt zit in de cilinderkop, nu geeft deze temperatuursensor een signaal aan de ECU, wanneer deze sonde wordt doorgesneden levert hij een signaal van -30ºC niet 40, wat in dit geval niet uitmaakt, bij correcte werking levert deze sonde of temperatuursensor een waarde tijdens een koude start die van 0ºC naar 30ºC gaat, wat ervoor zorgt dat de ECU de injectorpuls verlengt, wat ervoor zorgt dat hij langer open blijft en daardoor meer brandstof injecteert, deze temperatuursensor heeft twee kabels, zodat u hem kunt onderscheiden van degene die de motortemperatuurklok aanstuurt, die een enkele kabel heeft, beide zijn in de cilinderkop geschroefd en hebben meestal een 14 mm schroefdraad, dit heeft geen invloed op het starten, want als dat het probleem was, zou het voertuig stoppen als de motor oververhit raakt, de startmotor zelf heeft er niets mee te maken, hoe dan ook moet u de kabels controleren en Bougies, het kan gebeuren omdat de elektroden in sommige gevallen erg gekarteld zijn. Maar om twijfels te voorkomen en de boosdoener te kunnen vinden, raad ik u aan om in dit geval de bougies te verwijderen om te kijken of ze nat of droog zijn. Om u te helpen en u te vertellen waar u moet zoeken, denk ik, op basis van wat u hebt gezegd, niet dat het een defect is van een sensor of actuator. Ik zou eerder naar het elektrische gedeelte neigen: is uw accu in goede staat? Hoe lang heeft u hem al? Het is ook mogelijk dat het pomprelais een probleem heeft, aangezien de pomprelais van multipoint-systemen een soort chip hebben ingebouwd, een soort geïntegreerde schakeling, die faalt wanneer dit relais te heet wordt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5741 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW POLO Mi 1.6 - 1998
Ik neig naar de temperatuursonde

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.