- Bedankt ontvangen: 2
08-09-2022 Hits: 3784 Computerwetenschappen
02-07-2022 Hits: 2082 Computerwetenschappen
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
ATRM schreef: P0733 Generieke overbrengingsverhouding 3 Onjuiste overbrengingsverhouding
P0734 Generieke overbrengingsverhouding 4 Onjuiste overbrengingsverhouding
Wanneer er bij een bepaalde snelheid een fout in de overbrengingsverhouding wordt aangegeven, is het meestal een mechanisch defect. Heb je de DUBBELE TROMMEL al gecontroleerd? Deze trommel maakt gebruik van Forward/Direct, wat in sommige toepassingen de 3e en 4e versnelling beïnvloedt. Controleer deze trommel zeer nauwkeurig, want ze scheuren en het is erg moeilijk om de scheur te detecteren. Inspecteer ook de staat van de ZUIGERS die in deze DUBBELE TROMMEL werken.
Succes!!
De koning schreef: U hebt helemaal gelijk, beste collega. Ik heb de remblokken van die dubbele trommel gecontroleerd, maar de zuiger nooit. Ik ben de rol kwijt en morgen ga ik die eruit halen, want het is niet nodig om de versnellingsbak lager te zetten om hem te controleren, omdat hij via de achterkant naar buiten komt, en de pomp verwijderen... en van buitenaf ga ik hem in de pomp monteren om perslucht toe te passen. Daar ziet u de storing als de zuiger niet beweegt of als u lucht door het elastiekje hoort ontsnappen... laat me dit allemaal doen en de resultaten posten... bedankt