Zoek MDM

Bulletin

Isuzu 3.0 motorstoring

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden - 11 jaar en 10 maanden geleden #45350 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Isuzu 3.0 motorstoring
Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken, want met alle informatie die jullie hebben gedeeld, denk ik dat we de kern van het probleem te pakken hebben. Ik denk er hetzelfde over; het is geen mechanisch probleem. Het is of de schroef, zoals Ismael al zei, of de solenoïde, of misschien zelfs iets op de printplaat. Mijn plan is ongeveer als volgt: ik ga de kraan vandaag ophalen en aan de slag. Ik ga het samen met een paar collega's repareren; zij hebben ervaring met dit soort situaties, en met jullie bijdragen weet ik zeker dat het te repareren is. Het kan een dag of drie weken duren, maar ik heb al twee maanden verloren, dus nog een week is geen ramp. Als het me lukt, zal ik de oplossing hier zeker in detail plaatsen, voor het geval iemand anders hetzelfde probleem heeft. Nogmaals bedankt.

De foutcode is trouwens P0216.
Laatst bewerkt: 11 jaar en 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45352 door handmatig-mechanisch
Hallo, als u de PDF-handleiding downloadt (deze is gratis, 17,6 MB), wordt foutcode 216 op pagina 190 beschreven. Op pagina 203 vindt u informatie over de schroef, het ontluchten van het systeem om lucht te verwijderen en het correct ontluchten van de pomp. Als het ontluchten blijft aanhouden, moet de brandstofniveausensor in de tank worden gecontroleerd (om deze uit te sluiten). Deze handleiding is erg handig om te begrijpen hoe het werkt (ik raad hem aan). Veel succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45353 door handmatig-mechanisch
Controleer allereerst de timing van de pomp op de distributieriem (corrigeer deze indien nodig). Op pagina 6-C 21 van de servicehandleiding worden de timingpunten beschreven (het is eenvoudig).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45354 door handmatig-mechanisch
Als dit de handleiding is die te vinden is op design-engine.ca/vehicles/4JH1T/EBD+4JH1.pdf, dan heb ik hem inderdaad. Ik ben hem aan het bekijken, maar ik kan niet vinden wat er op pagina 190 staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #45355 door handmatig-mechanisch
Het is sectie 6-E, pagina 190; de schroef staat verderop. Op pagina 203 (in de linkermarge staat een verticale lijst; kies daar foutcode 216, en u wordt direct naar pagina 190 geleid, waar de informatie over foutcode 216 begint en doorloopt tot pagina 203).