Zoek MDM

Bulletin

Isuzu 3.0 motorstoring

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #45350 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Isuzu 3.0 motorstoring
Allereerst wil ik je bedanken, want met de dingen die door sommigen en anderen zijn blootgelegd, denk ik dat we tot de kern van de zaak komen. Ik denk er hetzelfde over, het is geen mechanisch probleem, het is ofwel de schroef zoals Ismael zegt, of een solenoïde of zelfs iets op het elektronische bord. Mijn vastberadenheid is min of meer als volgt: ik ga vandaag de kraan ophalen en aan de slag, repareer het samen met een paar collega's, zij hebben enige kennis van dit soort situaties, en met wat jij hier bijdraagt, kan het zeker worden opgelost. Het kan een dag of 3 weken duren, maar in totaal ben ik al 2 maanden kwijt, een extra week, het zal niet fataal zijn, zeker als ik het repareer zal ik de oplossing hier gedetailleerd plaatsen voor het geval hetzelfde bij iemand anders gebeurt. Nogmaals hartelijk dank

trouwens, de code is P0216
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45352 door handmatig-mechanisch
Hallo, als u de SERVICEHANDLEIDING (pdf) downloadt (gratis, 17,6 MB) op pagina 190, wordt deze fout 216 beschreven. Op pagina 203 kunt u de schroef zien, het circuit ontluchten om alle lucht te verwijderen en de pomp goed te vullen. Als de vulproblemen aanhouden, moet u mogelijk de tankmeter controleren (om ze uit te sluiten). Deze handleiding is erg handig om te controleren hoe het werkt (ik raad het aan). Met vriendelijke groet en veel succes!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45353 door handmatig-mechanisch
en controleer allereerst de timing van de pomp opnieuw in de distributie (als deze is "verplaatst", corrigeer deze dan). Pagina 6-C 21 van de servicehandleiding beschrijft de timingpunten (het is eenvoudig)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45354 door handmatig-mechanisch
Als dit de handleiding is (design-engine.ca/vehicles/4JH1T/EBD+4JH1.pdf), dan heb ik hem. Ik ben er naar op zoek, maar ik kan het onderdeel op pagina 190 niet vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45355 door handmatig-mechanisch
Het is sectie 6-E, pagina 190. De schroef bevindt zich verderop. Op pagina 203 (aan de linkerkant is er een verticale lijst. Selecteer fout 216 en u gaat direct naar pagina 190. Het onderwerp over fout 216 begint daar en loopt door tot pagina 203).