Hallo, ik heb een Isuzu kraan uit 2008 met een 3.0 motor (motortype 4JHX1 of 4JH1-TC). Het is me niet helemaal duidelijk (VARIANT ALS IK ME GOED HEB 77 L). Het probleem is als volgt: de kraan start goed, maar nadat hij is opgewarmd, begint hij te schokken en veel witte rook uit te stoten. Ik heb hem naar de monteur gebracht en hij vertelde me dat het de pomp was (merk Bosch). Nou, ze hebben hem gereviseerd en op de testbank gaf hij zogenaamd geen problemen, maar eenmaal gemonteerd gebeurde hetzelfde. Ik heb de monteur gevraagd of het iets anders kon zijn, maar hij zei van niet, dat het dezelfde was. Mijn vraag is: is het echt de pomp? , een collega heeft iets soortgelijks meegemaakt met deze kraan en hij vertelde me dat het vuil kon zijn, of een spuitmond die zich dicht bij de pomp bevindt, of een soort spuitmond die zich naast de pomp bevindt, zelfs een injector. Ik ben zelfstandig ondernemer en de waarheid is dat ik bijna twee maanden stil heb gelegen vanwege dit probleem. De ISUZU-service op de Canarische Eilanden is verschrikkelijk, het lijkt er meer op dat het niet eens bestaat. Ik denk erover om de werkplaats te melden, want ze zouden me misschien kosten in rekening kunnen brengen voor iets dat in theorie prima was. Bedankt. Hier is een link zodat je een idee hebt van wat voor soort voertuig het is. Ik hoop dat het goed is. Bedankt.