Zoek MDM

Bulletin

oververhitting hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4026 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: hulp bij oververhitting
:S Hallo vrienden, ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag om hulp vragen met mijn Chevy, die steeds meer vermogen verliest en uit het niets uitvalt. Ik heb de brandstofpomp ongeveer anderhalve maand geleden al vervangen. Ik weet dat je, omdat ze elektrisch zijn, de benzinetank meer dan een kwart vol moet hebben, anders gaat hij kapot. Ik heb dat allemaal tot in de puntjes gedaan, maar het vreemde is dat hij uitvalt alsof hij zonder benzine staat, maar als ik bergafwaarts rijd, slaat hij aan alsof het de accu is. Ik raak in paniek, ik weet niet meer wat ik moet doen. Alle advies, fijne en gewaardeerde leden van dit forum, alle advies is welkom.:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4028 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: hulp bij oververhitting
:) Bedankt allemaal voor jullie advies over de oververhitting van mijn Chevy, maar in mijn geval heeft mijn auto geen lampje, maar een koelvloeistoftemperatuursensor, die zich onder de bobine bevindt. Is dat hetzelfde? In ieder geval heb ik hem al vervangen. De thermostaat is hetzelfde. De elektricien vertelde me dat de ventilator erg krachtig is, en het probleem is dat de ventilator bijna halverwege aanslaat en dan maar een standje lager gaat, ongeveer een minuut blijft draaien, en na ongeveer vijf minuten opnieuw leert, enzovoort. Daarom denk ik dat de sensor of de ventilator oververhit raakt en stopt met werken. In afwachting van een reactie en alvast bedankt, sssRABUL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.