Hoi Diegofp80, kijk, ik heb niet specifiek de handleiding van de Santamo, maar ik heb wel wat handleidingen van andere Hyundais die misschien nuttig zijn. Ik kan ze je per e-mail sturen. Geef me je e-mailadres, dan stuur ik ze je toe. Ik heb ook een keer problemen gehad met de startmotor, die viel plotseling uit en het probleem was dat de brandstofpomp vastliep. Ik realiseerde me dit omdat het stroomverbruik van de lamp te hoog was. Ik heb het gemeten en hij verbruikte 13 ampère, terwijl een verbruik van 2 ampère al veel is. Ik heb het opgelost door de pomp van de tank te halen en de voeding omgekeerd aan te sluiten, zodat hij de andere kant op draaide. Zo ontgrendelde hij de motor. Ik bespaarde mezelf $ 950, wat de nieuwe originele pomp kost. Wat betreft de afstelling: deze auto is ingewikkeld, want volgens de handleiding die ik heb, staat er dat je om hem op tijd te krijgen de scanner moet aansluiten en een modus moet loskoppelen, zodat de ECU de timing niet corrigeert elke keer dat je de sensor draait die de nokkenaspositie registreert. Ik heb veel problemen gehad met deze auto, niet omdat de auto slecht was, maar omdat hij slecht onderhouden was, maar nu rijdt hij prima. Waar kom je vandaan? Let wel, ik had het met je over de onderhoudsbeurt met een lampje, niet over de distributieriemen.