Zoek MDM

Bulletin

probleem met jetta vr6 mk3 standaard

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33185 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Jetta VR6 MK3 Standaard
Inderdaad, die schakelaar wordt ALLEEN DOOR FORD GEBRUIKT!
Controleer alle zekeringen!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33216 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Jetta VR6 MK3 Standaard
Nou, die schakelaar is een choke en wordt een impactsensor genoemd. Veel moderne auto's hebben hem, behalve Ford die hem onder de torpedo aan de passagierszijde van de Ranger heeft zitten. De sensor varieert echter per model. Deze sensor onderbreekt alleen de stroom naar de pomp om brand te voorkomen bij een botsing, meer niet. Als je geen injectiepuls, geen signaal van de pomp en geen vonk hebt, is ofwel de nokkenassensor defect, ofwel is er een doorgebrand hoofdrelais. Zoals Atho al zei: controleer eerst alle zekeringen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #33278 door handmatig-mechanisch
Oké vrienden, het is klaar. Ik heb de kabelboom van de nokkenassensor vervangen, die ik moeilijk kon vinden. Ik vond hem in een 2.0 die naar de transmissie loopt. Ik heb ook wat kabels vervangen die beschadigd waren. Ik heb een sensor in het carter gevonden met een losse connector. Ik weet niet of het een oliepeilsensor is of de krukassensor, maar het is klaar... Hij start nu tenminste weer...

Heel erg bedankt voor jullie hulp...
Laatst bewerkt: 13 jaar en 4 maanden geleden door . Reden: Verbetering