Zoek MDM

Bulletin

consultatie almera 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32867 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Almera 2003 query
Hallo, goedemiddag. Uit wat u zegt, zou ik kunnen opmaken dat uw MAF-sensor vuil is. Ik weet niet of u de bougies al hebt vervangen of dat het luchtfilter verstopt zit, of dat het misschien uit het gasklephuis komt dat gedeprogrammeerd is. Ik hoop dat de informatie nuttig voor u is. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32870 door handmatig-mechanisch
Als de niveaus correct zijn, de sensoren in goede staat zijn en niet losgekoppeld of slecht contact maken, de brandstof voldoende is en vrij van onzuiverheden, en de filters ook... kun je de bougiekabels controleren om te zien of ze niet tegen de grond aanlopen door verkleuring, slijtage of verlies van isolatie. Controleer de bougies, bobines en de zekeringhouder. Controleer of deze schoon is en de relais goed contact maken. Controleer of alle elektrische aansluitingen goed zijn aangesloten en de kabels niet verkleurd zijn... controleer alles wat een sensor is... dat wil zeggen, alles wat informatie naar de ECU kan sturen. Want als de storing verdwijnt en dan weer terugkomt, is de storing nog steeds aanwezig. Dat is wat ik kan bedenken om naar te kijken... als ik nog iets vind, laat ik het je weten! Groeten en ik hoop dat je de auto sneller kunt laten repareren en weer goed kunt laten werken!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32884 door handmatig-mechanisch
Ik ruik dat dit de spoelen zijn. Welke motor heb je?