Zoek MDM

Bulletin

Temperatuurprobleem in Hyundai Galloper

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32014 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuurprobleem op Hyundai Galloper
Hallo, goedemiddag. Over het algemeen hebben deze Hyundai-motoren een probleem met de cilinderkoppen, die scheuren en de compressie naar het koelsysteem begint te stromen. Daarom raad ik u aan de cilinderkop te demonteren en op te sturen voor een hydraulische test, dan is het probleem voorgoed opgelost. Het is echter zeer waarschijnlijk dat u de cilinderkop moet vervangen. Succes, mijn vriend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32182 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuurprobleem op Hyundai Galloper
Bedankt Ricardo, dat is wat we denken en we zullen het moeten doen. We hebben geen andere keus dan het te proberen; nogmaals hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32183 door handmatig-mechanisch
Bedankt Alfredo, ik moet de test doen, het is het enige wat ik nog heb, anders moet ik misschien ook de motor vervangen.:)
Nou, ik vertel je later wat er is gebeurd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32186 door handmatig-mechanisch
En test de cilinderkop, ze scheuren meestal in drie klepzittingen en als het met turbo's is + en de druk gaat naar het water en ze zijn nutteloos + maar soms repareren ze het en lassen het

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #32196 door handmatig-mechanisch
galloper haaaaaaaaaaaaa de cilinderkoppen barsten altijd, het normaalste is dat het probleem hoog is, maar doe een eenvoudige test, verwijder de dop van de radiatorwatervulopening en start het voertuig, als er een straal water uitkomt, is de cilinderkop waarschijnlijk gebarsten, wees voorzichtig als de radiator niet is afgedekt, maar de cilinderkoppen zijn een pijn, repareer ze, er is geen reden om een ​​nieuwe te kopen omdat hetzelfde met u zal gebeuren.