Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de krukaspoelie van de Chrysler Neon

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31508 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de krukaspoelie op een Chrysler Neon
Hallo vriend

, deze mensen hebben een kit genaamd Lock Time. Je moet het verwarmen en dan kun je ze verwijderen.
Lock Time is een zeer sterk rubber dat voorkomt dat de bouten losraken.
Verwarm ze goed.

Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31509 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de krukaspoelie op een Chrysler Neon
Hallo vriend,

deze mensen hebben een kit genaamd Lock Time. Je moet het verwarmen en dan kun je ze verwijderen.
Lock Time is een zeer sterk rubber dat voorkomt dat de bouten losraken
Verwarm ze goed.

Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31630 door handmatig-mechanisch
Groeten aan iedereen die me met hun bijdragen heeft geholpen het probleem op te lossen. Het gezegde luidt: "Het oog van de meester maakt het paard blind." Hoewel ik de monteur alles zag doen om het eruit te krijgen, besloot ik, dankzij jullie bijdragen, het zelf te doen. Ik nam overal een klein beetje van: een schroef met een kleinere diameter, boorde een gat in het midden zodat de polijstmachine een middenpunt had en niet kon bewegen. Vervolgens, voorzichtig om het midden niet te verliezen, werkte ik door tot ik een geluid hoorde, en vanaf dat moment was het heel gemakkelijk. Ik kreeg het er meteen uit. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet.