Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de krukaspoelie van de Chrysler Neon

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31497 door handmatig-mechanisch
Problemen met de krukaspoelie van een Chrysler Neon. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo, lieve vrienden. Ik wend me weer tot jullie voor jullie wijze raad. Ik zal jullie dit vertellen: ik ben met de monteur op pad geweest om de distributieriem te vervangen, en ik ben een ernstig probleem tegengekomen. Elke schroef die als steun tussen de poelie en de poelie dient, buigt en wil er niet uit. Ik ben ten einde raad, want ik heb de reserveonderdelen en kan ze niet vervangen. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Hoe heb je het opgelost? Groeten, en God zegene je. Edwin

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31500 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de krukaspoelie op een Chrysler Neon
Beste vriend, mij is hetzelfde overkomen. Ik heb een poelie-extractor gebroken.
Maar na overleg met een vriend die hetzelfde probleem had, adviseerde hij me om de poelie te verwarmen met autogeen (oxyacetyleen) met de extractor eraan en de schroef aan te draaien zodra deze zacht wordt.
Het is zwaar werk. Ik zweet me rot, want ik denk dat de poelie zou kunnen breken.
Maar blijkbaar komen ze er zo uit.
Succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31502 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de krukaspoelie op een Chrysler Neon
Dank je wel, beste vriend, voor je reactie. Ik zal je bijdrage serieus nemen. Dank je wel.
Edwin

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31504 door handmatig-mechanisch
Goedenavond maat, wat je moet doen is een schroef plaatsen met een kleinere diameter dan die van de demper, de extractor gebruiken zodat dezelfde schroef de extractor stopt en daar haal je de demper eruit, rekening houdend met het feit dat de demper niet stopt met de schroef die je als stop hebt gebruikt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #31506 door handmatig-mechanisch
Hallo, vriend. Weet je, ik ben van plan, net zoals jij voorstelt, een schroef te gebruiken, als ik er een van staal kan vinden, met een dop, zodat de extractor of polijstmachine niet losraakt. Dan bind ik de polijstmachine vast zodat hij niet opengaat. Op die manier kan ik hem eruit trekken. Zo niet, zoals de vorige vriend aanraadde, verwarm hem dan en trek hem eruit. Bedankt voor je bijdrage. Groeten.