Goedemiddag.
Het eerste wat ik wil opmerken is dat het lijkt alsof je over verschillende dingen praat.
Sergio1671, uit wat ik lees, lijkt het erop dat je doelt op de gloeibougies, ook wel bougies genoemd. Ik krijg die indruk omdat je ook vermeldt dat het een 1.9 D-model betreft, wat betekent dat hij, omdat het een diesel is, geen bougies heeft vanwege het compressie- en verbrandingssysteem van dieselmotoren, dat, zoals je zegt, alleen werkt als de motor gestart is. En sosa10 legt het probleem met de bougies uit.
Sergio1671, waar heb je het over?
Als hij op 3 cilinders staat, zoals je zegt, ligt het vrijwel zeker aan een dieselinjector. Wat voor soort injectoren heeft hij? Het zou goed zijn om te controleren of die ook stroom krijgen.
Trouwens, hoe heb je het lampje gecontroleerd? Want volgens mij heb je alleen gecontroleerd of de kachel werkte en of hij goed vermogen produceerde. Het lijkt me ook heel vreemd dat de luchtinlaat zo laag zit. Hij moet achter de grille zitten, want daar zuigt hij de lucht het beste aan. Als ik me niet vergis, zit hij naast de linkerkoplamp. Nou, kijk dan, als je kunt, ook even naar deze kleine dingetjes en verduidelijk het voor mij, want ik zit nog steeds met de twijfels die ik eerder noemde.
Ik hoop dat ik u in de toekomst kan helpen.
Het allerbeste