Zoek MDM

Bulletin

Asia Towner elektronische ontsteking.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31117 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner elektronische ontsteking.
Hallo vriend... je probleem zou het volgende kunnen zijn... het kan zijn dat je bobine niet goed werkt en al na korte tijd opwarmt... en wanneer hij opwarmt, wordt de stroomtoevoer intern onderbroken... en daarom moet je wachten tot hij even is afgekoeld en dan zal hij zonder problemen ontbranden... probeer een andere bobine... als je geen geld wilt uitgeven voor de lol, leen dan een gebruikte bobine van iemand en als je Kia niet meer kapot gaat, kun je hem met een gerust hart kopen en is het probleem opgelost.
Dat zou een snelle oplossing zijn... laat ons weten of het jouw probleem oplost en zo niet, dan kunnen er nog veel meer mogelijke oorzaken voor je probleem zijn.
Ik hoop dat ik je met mijn bescheiden opmerkingen heb geholpen... Groeten, Jorge.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31124 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner elektronische ontsteking.
Hartelijk dank aan Kikemec en apprentice23. Uiteindelijk besloot ik hem naar een auto-elektricien te brengen die ze me hadden aanbevolen. Hoe dan ook, ik waardeer de goede vibes en het advies.
Tot snel,
Manuel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31134 door handmatig-mechanisch
Graag gedaan Manuel, het zou goed zijn als je ons de resultaten van de workshop zou kunnen vertellen, zodat andere forumleden een idee krijgen waar het over gaat. Hoe dan ook, als de module kapot gaat, is dat niet direct de boosdoener, net als de spoel, waardoor de sensor de hoofdschuldige is. En de plaat is waar je de sleutel in steekt. Ik bedoelde: veel succes en groeten.