Zoek MDM

Bulletin

Vervang het dubbelmassavliegwiel door een star vliegwiel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30751 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vervangen van een dubbelmassavliegwiel door een star vliegwiel
Heel erg bedankt, mijn vriend! Het is heel nuttig voor me geweest, bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30790 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vervangen van een dubbelmassavliegwiel door een star vliegwiel
Hallo, naar mijn bescheiden mening zou ik er een gewone in zetten. Hier in Argentinië zijn er veel Chevrolet S10-trucks met hetzelfde probleem, en na de revisie zijn er nooit meer problemen. Als we het over duurdere auto's hebben, wordt aangenomen dat degene die er een koopt er geen probleem mee heeft om 1500 Amerikaanse dollar te betalen, wat alleen de kosten voor het reserveonderdeel zijn. Maar voor de dagelijkse arbeider... voor slechts 300 Amerikaanse dollar is hij gerepareerd, het verschil is groot. Ik weet niet of je merkt of hij trilt of niet, dat lijkt me overdreven. Anders waren Mercedes en BMW tot voor de komst van de dubbelmassa-auto's troep???

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30807 door handmatig-mechanisch
Doen wat je zegt, is als teruggaan in de tijd, dat is de eerste stap. Bovendien, als je dat doet, verhoog je het brandstofverbruik, slijtage aan de versnellingsbak en een aantal andere mogelijke storingen die op de lange termijn optreden. Zoals mibato en
gusmart34 zeggen: in eerste instantie merk je het verschil niet, maar op de lange termijn wel. Bovendien waren alle onderdelen vroeger oversized, zodat ze alles aankonden, maar ze waren niet erg efficiënt. En het is niet zo dat BMW's en Mercedessen waardeloos waren, maar de SEAT 124 was ook goed en is jaren geleden al verouderd.
Ik hoop dat ik je heb geholpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30809 door handmatig-mechanisch
Zijn BMW's en Mercedes-Benz ouderwets? Ik heb een Mercedes-Benz 190e met een 2,6-liter motor. Ik denk niet dat een moderne auto van een ander merk meer vermogen heeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #30927 door handmatig-mechanisch
Ik zeg niet dat de mechanische systemen en componenten die voorheen werden gebruikt slecht zijn, maar ze zijn minder efficiënt en minder comfortabel. Want volgens die vuistregel, welke auto heeft tegenwoordig meer vermogen dan een "Duesenberg Special"? En persoonlijk, als ik moet kiezen, zou ik voor een M3 E46 gaan, die minder pk's heeft, maar je niet bij elke acceleratie de nek breekt.
Dat wil niet zeggen dat een auto uit de jaren 30 de meeste auto's die in de afgelopen drie jaar zijn gebouwd, in de schaduw zou stellen.