Zoek MDM

Bulletin

instabiele besturing topaas 94 std

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #29986 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Instabiele besturing Topaz 94 std
Gereviseerde exemplaren zijn niet slecht, maar ze zijn gereviseerd, niet nieuw. Dat betekent dat ze ooit defect waren en gerepareerd zijn. Uiteraard zijn ze gerepareerd door professionals, dus je kunt er zeker van zijn dat ze werken. Ik weet niet hoe lang ze meegaan, ik kan geen gedachten lezen, haha, maar ze zijn goed, ze zijn getest en alles. Bovendien heb je garantie, net als bij elk ander product. Gebruik ze gerust, je zult geen problemen ondervinden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30002 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Instabiele besturing Topaz 94 std
Goedendag, en hartelijk dank voor de hulp en begeleiding. Dankzij uw opmerkingen weet ik waar ik terecht kan.

Nog een vraag: als de banden piepen tijdens het rijden, komt dat dan door een slechte uitlijning of iets anders? Ik heb namelijk gehoord dat deze Topaz'en een erg delicate ophanging hebben, alsof je in een jonge dame rijdt. Haha.
Want ik heb alleen de kogelgewrichten en de stuurbekrachtigingspomp vervangen, wat volgens mij helemaal niets met dit probleem te maken heeft.
En sorry voor de vele vragen, en fijn dat u geen gedachten kunt lezen. Haha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30018 door handmatig-mechanisch
Hahaha, het piepen van de wielen kan komen door de bandenspanning, de temperatuur van het wegdek of een verkeerde uitlijning. Het is onwaarschijnlijk dat ze lawaai maken, tenzij er een andere oorzaak is. Om een ​​uitlijningsprobleem te veroorzaken, zou het ene wiel bijna vlak moeten staan, zodat het andere wiel eroverheen sleept en dat soort geluid maakt. Als het geluid echter optreedt tijdens het rijden en bij het sturen, kan het de stuurbekrachtigingspomp zijn. En aarzel niet om vragen te stellen; daar zijn we voor, om te helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30039 door handmatig-mechanisch
Goedendag, oké, maar als ik het me goed herinner, piepten de voorwielen bij het accelereren en remmen voordat de kogelgewrichten werden vervangen. Verschillende monteurs vertelden me dat ik eerst de kogelgewrichten moest vervangen, omdat dat de oorzaak van het piepen was. Ik heb ze vervangen en het piepen stopte, maar nu ik de auto terug heb gebracht voor een stuurafstelling, hebben ze die opnieuw afgesteld en piept het weer
. Het gebeurt alleen bij hard accelereren; bij rustig accelereren is het niet zo. Ik dacht dat de uitlijning misschien nodig was, en iemand anders vertelde me dat dit met een computer moet gebeuren, niet handmatig, vanwege het type auto. Bedankt voor uw hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #30135 door handmatig-mechanisch
Het beste is om de uitlijning met een computer te laten doen, daar ben ik het helemaal mee eens, maar vóór de digitale technologie gebeurde het met de hand en de voertuigen functioneerden perfect.