Zoek MDM

Bulletin

onstabiele besturing topaz 94 std

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #29986 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Onstabiele besturing Topaz 94 Standaard
De opgeknapte exemplaren zijn niet slecht, maar ze zijn opgeknapt en niet nieuw. Dat wil zeggen dat ze op een gegeven moment al slecht waren en dus gerepareerd zijn. Uiteraard worden ze gerepareerd door professionals op dat gebied, dus je kunt er zeker van zijn dat ze het lang volhouden. Ik weet het niet, raad eens, ik ben geen hahahahahaha, maar ze zijn goed, ze zijn getest en alles, en je hebt garantie, net als bij elk ander product, dus je kunt er zeker van zijn dat je geen problemen zult ondervinden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30002 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Onstabiele besturing Topaz 94 Standaard
Goedemorgen. Hartelijk dank voor de hulp en begeleiding. Met jullie opmerkingen weet ik waar ik nu heen moet.

Nog een vraag: Als de banden piepen tijdens het rijden, komt dat dan door een slechte uitlijning of zoiets? Want mij is verteld dat deze Topaz-auto's een erg delicate vering hebben, net zoiets als een vrouw meenemen. Haha.
Want het enige wat ik heb veranderd, waren de kogelgewrichten, en de stuurbekrachtigingspomp is volgens mij erg onafhankelijk.
En excuseer me voor de vele vragen, en het is maar goed dat je geen waarzegster bent. Haha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30018 door handmatig-mechanisch
Hahaha, het piepen van de wielen kan te wijten zijn aan de bandenspanning, de wegtemperatuur of de uitlijning. Ze kunnen moeilijk geluid produceren als er geen andere factor bij betrokken is. Om het door de uitlijning te laten komen, moet het wiel bijna plat liggen, zodat het andere wiel het meesleept en dat soort geluid maakt. Als je nu rijdt en bochten maakt, kan het de stuurbekrachtigingspomp zelf zijn. En maak je geen zorgen, daarom zijn we er om je te helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30039 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, oké, maar als ik me goed herinner, hoorde ik de voorwielen piepen als ik vooruit reed of remde, voordat ze de kogelgewrichten erop zetten. Verschillende monteurs zeiden dat ik eerst de kogelgewrichten moest vervangen, en daarom was het zo. Ik heb ze inderdaad vervangen en het gepiep is gestopt. Maar nu ik hem terugbracht om het stuur te laten afstellen, hebben ze hem weer verplaatst en hoor je het wel, maar als ik hard wegrijd, als ik langzaam rijd, niet. Ik dacht dat hij misschien een beetje scheef stond. Elders vertelden ze me dat ik hem met een computer moest uitlijnen, niet met een handbak, vanwege het type auto.
Groeten, en bedankt voor je hulp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30135 door handmatig-mechanisch
Het beste is om het uit te lijnen met een computer, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar vóór de digitale technologie werd dit met de hand gedaan en reden de voertuigen perfect.