Zoek MDM

Bulletin

subaru loyale carburateur.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29221 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: subaru loyale carburateur.
De symptomen wijzen erop dat de carburateur verstopt is door een klep of een spray van benzine of lucht. Als er lucht wordt aangetrokken, zoals het lijkt, klinken er valse explosies door de opening van de carburateur (of iets vergelijkbaars als hoesten). Dit komt doordat er valse explosies optreden als de carburateur te weinig benzine heeft vanwege een te laag brandstofpeil.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29249 door handmatig-mechanisch
Ik heb de PCV-klep gecontroleerd en de auto startte normaal, maar hij schokt nog steeds een beetje bij het wegrijden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29302 door handmatig-mechanisch
Man, als je je hand erin steekt en de luchtinlaat van de carburateur afdekt, zou hij meteen moeten stoppen. Zo niet, dan heb je een luchtinlaat. Aan de andere kant kan het ook komen door een lekkende slang in de kamer. Controleer het zorgvuldig en natuurlijk, als je die klep schoonmaakt, verbetert het stationair toerental, maar je zou een luchtinlaat moeten hebben.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 4 maanden geleden #29547 door handmatig-mechanisch

epilef schreef: Hallo, ik heb een 1.6 Subaru Loyale uit de jaren 90 en ik heb een carburateurdemontage nodig. Het gebeurt wel eens dat ik hem start en dat hij 2 seconden na het starten weer stopt... Ik leg mijn hand op de carburateur en de auto blijft iets beter lopen... Ik heb de carburateurreparatie gekocht, maar het verandert niet veel... hij blijft stationair draaien, maar als ik gas geef, heeft hij moeite om het toerental omhoog te krijgen... Als iemand weet wat het probleem is of wat de oplossing is, laat het me dan weten... Alvast bedankt.

Hallo Epilef, ik vond een heel interessant artikel over de carburateur: www.desguacesvehiculos.es/mecanica/carburador-coche.html , die ons vertelt welke fouten u kunt tegenkomen en tips voor beter onderhoud. Ik hoop dat dit nuttig was.

Het allerbeste
Laatst bewerkt: 13 jaar 4 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #29549 door handmatig-mechanisch
hoe de brandstofpomp werkt, misschien ligt daar de nadruk op.