Zoek MDM

Bulletin

Hoe verwijder ik de startonderbreker?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29102 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe verwijder ik de startonderbreker?
Ik ben blij, Pablo, dat het nuttig voor je was.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29108 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe verwijder ik de startonderbreker?
Hallo, hoe gaat het?

Dit type auto heeft een startonderbreker en de sleutel is voorzien van een chip, zodat deze niet gestolen kan worden. Vanaf het moment dat er een andere sleutel in het slot is geplaatst, is deze actief geblokkeerd voor de veiligheid. Dit gebeurt
alleen met een programmeerapparaat. U kunt het systeem herstellen.
Het is actief en de code van de startonderbreker moet worden gewist. Alleen de code wordt gewist en de sleutel wordt herkend door middel van programmering. Het is onmogelijk om deze te wissen.
U moet naar een centrum gaan dat over een programmeerapparaat beschikt. Er zijn verschillende merken op de markt.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29109 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het?

Dit type auto heeft een startonderbreker en de sleutel is voorzien van een chip, zodat deze niet gestolen kan worden. Vanaf het moment dat er een andere sleutel in het slot is geplaatst, is deze actief geblokkeerd voor de veiligheid. Dit gebeurt
alleen met een programmeerapparaat. U kunt het systeem herstellen.
Het is actief en de code van de startonderbreker moet worden gewist. Alleen de code wordt gewist en de sleutel wordt herkend door middel van programmering. Het is onmogelijk om deze te wissen.
U moet naar een centrum gaan dat over een programmeerapparaat beschikt. Er zijn verschillende merken op de markt.

Met vriendelijke groet.