Zoek MDM

Bulletin

PO CODE 116 JETTA 2003 HELP

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28760 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: PO CODE 116 JETTA 2003 HELP
Hallo vriend, het is belangrijk om te controleren of het koelsysteem nog een thermostaat heeft, aangezien deze soms verwijderd is. Als dat niet het geval is, moet je hem installeren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28763 door handmatig-mechanisch

GEMORENO77 schreef: Bedankt vrienden, ik ga de gegevens die jullie hebben verstrekt testen en ik laat jullie weten wat er is gebeurd en of het nodig was om de sensor te vervangen en of dat het motorstoringslampje doet oplichten... alvast bedankt...

GEMORENO77, ik wacht op je resultaten. In sommige gevallen gaat het motorstoringslampje pas uit als je de scanner gebruikt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #28767 door handmatig-mechanisch
Er is een probleem met de temperatuursensor en u zou nu enkele symptomen moeten vertonen.

De normale bedrijfstemperatuur is 90 °C. Is het wel eens voorgekomen dat uw naald op 90 °C staat en de temperatuur plotseling daalt en vervolgens geleidelijk stijgt? Heeft u dit gemerkt? Zit
er antivries of water in uw auto? Deze motoren hebben een speciale antivries genaamd G12. Uw sensor werkt waarschijnlijk niet.;) Vervang hem; het is niet duur, en voeg vervolgens de juiste antivries toe.