Zoek MDM

Bulletin

Vraag over cilinderbussen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28414 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Vraag over cilinderbussen
Het was voor een Land Rover, maar ik heb mijn klant er al van overtuigd om het niet te doen. Ik heb de mijne naast zijn originele exemplaren gelegd, dus er was geen reden om dingen te verzinnen. Maar je kent mensen die geld willen besparen, en meestal loopt die besparing uiteindelijk duur uit. In ieder geval bedankt. Ik stuur je wat foto's, maar dan van mij.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28415 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, José, voor je bijdrage. Dat is de juiste manier van denken. Het is alsof je probeert warm water uit te vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28417 door handmatig-mechanisch
Hallo, het antwoord van wolfi 77 is het meest accuraat. Het ging niet verder dan de autoparameters. Het spijt me dit te moeten zeggen. Er zijn veel monteurs die alleen onderdelen vervangen en nooit studeren. Ik feliciteer je met de moeite die je erin hebt gestoken om te leren. Het is geweldig. Mijn excuses als de reactie bot overkomt. Groeten uit Parral, Chihuahua, Mexico.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28482 door handmatig-mechanisch
Sorry dat ik hier op inga, maar de cilinderbussen kunnen in lengte worden gevarieerd. Omdat ze alleen aan de bovenkant hun werk doen en de zuiger de onderkant niet bereikt, is er geen probleem. Uiteraard mag de lengte niet worden gevarieerd uit veiligheidsoverwegingen. Maar als we motoren aanpassen, maken we zelfs gaten in de zuigers en snijden we cilinderbussen in om gewicht te besparen. Uiteraard worden deze auto's elke twee races gedemonteerd. Ik zeg dit om duidelijk te maken dat het een klus is die kan worden gedaan, maar dat het bij een straatauto tot complicaties kan leiden. Met andere woorden: het kan worden gedaan, maar het mag niet worden gedaan.