Zoek MDM

Bulletin

Sentra 2008 MR20-motor start niet meer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27892 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Sentra MR20-motor start niet meer.
Ik weet niet of ik te laat ben, maar als je geen compressie hebt in cilinder 2, 3 en 4, komt dat meestal door een klapketting. Het gebeurt heel zelden, maar het gebeurt wel. Dit beschadigt de klepzittingen en de kleppen zelf. Als de kleppen niet goed afdichten, is er geen compressie, zo simpel is het. Het belangrijkste is om te achterhalen waarom het is gebeurd, zodat het niet meer gebeurt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27896 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2008 Sentra MR20-motor start niet meer.
Hallo vriend, het is nooit te laat, bedankt voor het beantwoorden van je bericht. Er is inderdaad geen compressie in cilinders 2, 3 en 4. Ik heb nu de cilinderkop die ik naar de slijperij heb gestuurd, maar ik heb niet de juiste dichtheid van de schroeven van zowel de kop als de lagerkap en natuurlijk ook niet het diagram van de tijdige installatie. Als je de handleiding had, zou ik die zeer op prijs stellen. Groeten vriend en een goede dag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27921 door handmatig-mechanisch
Ik wil graag weten of deze Xtrail-meter hetzelfde is als uw Sentra.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27922 door handmatig-mechanisch
het dient je

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #27926 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het, meneer? Een vraag: nadat ik de auto had uitgezet, startte hij niet meer. Als dat zo is, en hij zegt dat hij bij de supermarkt is gestopt, hebben ze dan de regeleenheid gestolen?