Hallo, vriendenforums, het is een genoegen jullie te begroeten, ik heb me net geregistreerd, terwijl ik op zoek was naar een oplossing voor mijn probleem, vond ik deze goede site, omdat ik heb gezocht en daarbij zie ik dat deze pagina erg nuttig is, nou, bedankt dat je me accepteert, het probleem dat ik heb is dat mijn 2008 SENTRA met MR20-motor, toen ik stopte bij een supermarkt, ik de motor uitzette, en toen ik hem weer wilde starten, nou, hij wilde niet starten, hij schakelt alleen, voordat ik mijn hoofd liet zakken, controleerde ik de compressie, omdat de motor ook zonder compressie kon worden gepeild, denkende dat de ketting GESPRONGEN, EERST DE TIJDSAFSTELLING GECONTROLEERD, MAAR DAT WAS IN ORDE, DUS IK ZEI DAT JE JE HOOFD MOET LATEN KOMEN, MISSCHIEN HEBBEN SOMMIGEN VAN JULLIE DEZE FOUT AL ERVAREN, IK ZOU ALLE INFORMATIE OP PRIJS STELLEN, EN IK ZOU HET OOK OP PRIJS STELLEN ALS JE MIJ DE HANDLEIDING VOOR DEZE MOTOR KUNT GEVEN, OMDAT IK DE KOPSPANNING EN DE NOKKENASLAGERKAP NIET HEB, BEDANKT ALLEMAAL BIJ VOORBIJ EN HET IS EEN PLEZIER OM TOT DIT FORUM TE BEHOREN EN OM JULLIE OP EEN MOMENT VAN DIENST TE KUNNEN ZIJN, GROETEN,