Als het relais en de bedrading niet oververhit of verbrand zijn, zal ik je vertellen hoe ik het heb opgelost. Ik heb ook een sigarettenaanstekerkabel rechtstreeks op de pomp aangesloten (zonder het relais en de eigen bedrading te gebruiken) om de pomp te laten werken, maar die werd duidelijk heet. Ik heb gemeten van de pomp naar de F35-zekering aan de rechterkant en er was continuïteit, maar aan de andere kant van de zekering ging het mis, dus het probleem zat tussen de relaisconnector en de zekering. Ik heb het relais gedemonteerd en getest en het was in orde.
Pinnen 1, 2 en 9 zijn verbonden, en tussen deze pinnen en pin 7 bevindt zich een van de spoelen, maar die meten maar één kant op omdat ze intern een diode hebben. De andere spoel bevindt zich tussen pinnen 3, 11 (verbonden) en 1, 2, 9. De contacten sluiten pinnen 4, 5, 6, 12, 13, 14, die samen met pinnen 8, 15 (verbonden) zijn verbonden.
Toen ik het relais demonteerde, leek de connector defect te zijn, aangezien de pinnen verzonken leken te zijn. Maar toen ik de plastic bescherming verwijderde, zag ik dat er pinnen waren zonder kabel: 3, 6, 12, 13, 14 en 15. Het
betreffende contact heeft stroom op pin 8 en zou moeten worden aangesloten op pin 4 en 5, die stroom leveren aan de pomp, eerst via de zekering. In mijn geval zat de fout in de witte draad (pin 4) van de connector, die de F35-zekering niet bereikte. Ik heb een draad tussen de twee aangesloten en hij startte de eerste keer. Nadat ik hem had verwijderd, startte hij nog steeds niet, dus ik heb gecontroleerd of dat het probleem was, want eerder was het erg intermitterend en kon het maandenlang zonder problemen werken.
Ik hoop dat ik iemand heb geholpen.