Hallo
, nou, laat me je vertellen (ik weet niet waarom, maar ik denk dat we elkaar al kennen, hehe, het internet is een puinhoop)
. Eerst moet ik duidelijk maken dat de mijne een Polo uit '86 is, met een carburateur en vrij eenvoudige elektronica. Dat wil zeggen, geen boordcomputers

. Ik denk dat het meest complexe de Hall-sensor in de verdeler zal zijn.
Aan de andere kant is het waar dat het probleem dat ik met mijn auto had erg lijkt op het probleem dat jij beschrijft, santicl. Ik zal je vertellen wat ik heb gedaan om te proberen het probleem op te lossen: de verdelerkap, pijp en bobine vervangen, de benzinetank schoonmaken, alles schoonmaken wat ik kon, inclusief accupolen en motor-chassismassa, de bobine vervangen...
Van dit alles was wat zeker hielp mijn probleem op te lossen het schoonmaken van de benzinetank (er zat veel rommel in) en het vervangen van de bobine (in mijn geval moet die behoorlijk versleten zijn geweest). Hiermee loopt de auto nu weer heel goed, voor zover dat mogelijk is.
In mijn geval was er geen probleem met het gasklephuis en de temperatuursensor, omdat ik die niet heb

(of als ik die wel heb, denk ik niet dat die de motor kan stoppen. Het beste is om een lampje op het dashboard aan te zetten). Wat de massakabels betreft, maak die schoon, gewoon om ze uit te sluiten...
Ik weet het niet. Ik heb een paar links die je vast interessant zult vinden, maar ik heb momenteel weinig tijd. Ik zal ze zo snel mogelijk plaatsen.
Groetjes.
P.S.: Als de auto uit '99 komt, begonnen de problemen na 5 maanden. Hoe lang heb je al last van die nachtmerrie

?