Zoek MDM

Bulletin

Renault 19 diesel 1998 distributieriem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27432 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault 19 diesel 1998 distributieriem
Welkom bij de 01manoel-club, mij overkomen dit soort dingen ook.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27442 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault 19 diesel 1998 distributieriem
hahahahahaha het overkomt ons allemaal, neppe patches van andere mechanics waardoor je faalt hahaha nou dan moet je jezelf bewapenen met geduld want het houdt nooit op hahaha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 week geleden #27498 door handmatig-mechanisch
Je weet niet hoe erg ik hem haatte toen ik deze stomme oplossing vond. Het was moeilijk voor die pseudo-monteur om het toerental met zijn longen te verlagen. Ik ben echt boos, maar wat doe je eraan? Ze zeggen dat wie geboren is om te fluiten, nooit trompetters worden.
Proost, jongens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32977 door handmatig-mechanisch
Beste allemaal, mijn naam is Miguel, ik ben monteur en ik heb een Renault 19 diesel uit 1998. Ik weet dat dit onderwerp niet erg nieuw is, maar ik ben een beetje wanhopig over de distributieriem. Het probleem is dat ik de cilinderkop heb verwijderd om hem te repareren en nu hij klaar is, probeer ik hem (nieuw) te monteren, maar hij is te lang. Sterker nog, ik heb de spanner op maximaal staan en de riem komt er met de hand uit. Ik weet niet of er een speciale constructie of zoiets voor nodig is, want het is lastig voor de slijpmachine om de cilinderkop zo ver te laten zakken dat er zo'n verschil ontstaat. Ik hoop dringend op jullie hulp...
Alvast bedankt.