Zoek MDM

Bulletin

vervoer t4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 6 dagen geleden #27507 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: T4 transport
Er kan geen klep kapot gaan als hij koud is, maar als hij warm is, maakt hij geen geluid meer. Ik ga de turbo demonteren om te kijken hoe het ermee staat...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 dagen geleden #27591 door handmatig-mechanisch
Uiteindelijk vreesde ik de cilinderkop en hoezeer ik ook weigerde hem te verwijderen, wat eruit moest zien als een gefragmenteerde klep, heb ik de cilinderkop in de slijperij achtergelaten om de klep te vervangen en de cilinderkop te controleren, afgezien daarvan denk ik dat er twee slechte hydraulische klepstoters zijn, ik heb er al gebruik van gemaakt en de turbo schoongemaakt, hoewel die niet vuil was, en de EGR-klep, het inlaatspruitstuk en de uitlaat, ik ga de nieuwe distributieriem plaatsen, de nieuwe cilinderkoppakking, de cilinderkopbouten laat ik hetzelfde omdat ze zijn wat ik dacht dat ze nieuw waren, ik zal naar de gloeibougies kijken en hem ten slotte nog een keer nalopen... Ik zal je vertellen hoe het is afgelopen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 dagen geleden #27666 door handmatig-mechanisch
Sorry Esmeralda dat ik niet eerder reageerde. Ik had een begrafenis buiten de stad en ik was natuurlijk niet van plan om contact op te nemen, maar als het een verbrande klep is, is het niet zo erg, aangezien de injectoren buiten zitten. Je zou ze ter plekke kunnen schoonmaken om toekomstige problemen te voorkomen.