Hoi, ik ben Raul. Ik heb een probleem en vooral een grote twijfel. Ik heb een Focus 1.8 tdci uit 1999. De handleiding is dat hij het nog doet zoals ik hem vier maanden geleden heb gekocht. Ik heb de drijfstangen vervangen omdat er eentje kapot was gegaan. Een maand geleden, toen ik met de auto reed, ging het lampje van de gloeibougie branden toen hij meer dan 3000 toeren maakte en de auto stopte met werken, hoewel hij meteen startte. Ik heb hem naar de garage gebracht en ze vertelden me dat het probleem bij een onderdeel in het dashboard zit en dat ze het bij Ford moesten bestellen. Daar wacht ik nog steeds op. Het probleem is dat de auto nu de eerste keer perfect start als hij koud is. Ik rijd er normaal mee, maar als ik de motor uitzet en de motortemperatuur ongeveer de helft of iets lager is, start hij niet meer. Ik moet wachten tot hij is afgekoeld tot het eerste streepje op het temperatuurlampje en dan start hij weer perfect. Ik zou om hulp willen vragen om erachter te komen of iemand dit heeft meegemaakt en mijn twijfels kan wegnemen, want ze konden me in de werkplaats niet precies vertellen wat het is, maar ze zeggen Het zou de injectiepomp kunnen zijn en die hebben me behoorlijk bang gemaakt.
Met vriendelijke groet en bedankt.